Konu "Marka Sadakati" için Kırklareli Üniversitesi Yayınları listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
BRAND LOYALTY IN INDUSTRIAL MARKET: AN APPLICATION ON TAXI CARS
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)Objectives: As automotive market plays aleading role in global economical growth, the relations amogst product, price,promotion and distribution constitute a basic foundation to drive customer’sperception in both ... -
Gsm Operatörleri Sektöründe Marka Sadakatini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi; Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
(Kırklareli Üniversitesi, 2013)Brand loyalty which is defined as customers buying tendency of a specific brand regular and consistent is a concept attracting intensive attention in marketing literature. The purpose of this study is to determine the ... -
MARKA SADAKATİ YAKLAŞIMLARINA ETKİ EDEN ÖNCÜL FAKTÖRLERİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR AMPİRİK ÇALIŞMA
(Kırklareli Üniversitesi, 2016)Bu çalışmanın amacı, markasadakatiyle ilgili iki boyut olan tutumsal ve davranışsal yaklaşıma etkietmekte olan kritik öncül faktörlerden marka algısı ve markaya duyulanmemnuniyet hissinin, marka sadakatinin söz konusu iki ...