Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYener, Dursun
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:55Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5393/73148
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62605
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3891
dc.descriptionDergiPark: 73148en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractTüketiciler alışveriş yaparken çeşitli risklerle karşı karşıya kalmaktadır. Bu riskleri ortadan kaldırmak için çeşitli kaynaklar kullanmaktadırlar. Bu kaynaklardan biri de tüketicilere bilgi sağlayan kişilerdir. Bu kişiler yenilikçiler, fikir liderleri ve pazar eksperleri olarak sınıflandırılmaktadır. Bu çalışmada pazar eksperlerinin profil özellikleri ve tüketicilerin alışverişle ilgili genel tutumlarının belirlenmesi amaçlanmaktadıren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectpazar eksperlerien_US
dc.subjectfikir liderlerien_US
dc.subjectyenilikçileren_US
dc.titleThe Profiles of Market Mavens and Attitudes towards Shopping in Turkeyen_US
dc.title.alternativeTürkiye'deki Pazar Eksperlerinin Profil Özellikleri Ve Alışverişe Yönelik Tutumlarıen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.startpage118en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.endpage130en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster