The Profiles of Market Mavens and Attitudes towards Shopping in Turkey
Abstract
Tüketiciler alışveriş yaparken çeşitli risklerle karşı karşıya kalmaktadır. Bu riskleri ortadan kaldırmak için çeşitli kaynaklar kullanmaktadırlar. Bu kaynaklardan biri de tüketicilere bilgi sağlayan kişilerdir. Bu kişiler yenilikçiler, fikir liderleri ve pazar eksperleri olarak sınıflandırılmaktadır. Bu çalışmada pazar eksperlerinin profil özellikleri ve tüketicilerin alışverişle ilgili genel tutumlarının belirlenmesi amaçlanmaktadır
Source
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)Volume
2Issue
2URI
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5393/73148https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62605
https://hdl.handle.net/20.500.11857/3891
Collections
- Makale Koleksiyonu [335]