Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSever, Hanifi
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:44Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:44Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17339/ejovoc.57741
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5396/73196
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62653
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3725
dc.descriptionDergiPark: 73196en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractOrganizations, operating under severe competetion, search for new practices both production process and after-sales services to adapt to spinning and evolving conditions. These changes also affect the service industry, which experiences a developing and increasing trend. In this study, in order to understand thoroughly the relation between perceived service quality in security services and customer satisfaction; the effects of service quality perceptions of sercurity services on customer satisfaction are examineden_US
dc.description.abstractŞiddetli rekabet altında olan organizasyonlar, değişen ve gelişen koşullar karşısında varlıklarını sürdürebilmek için hem üretim süreçlerinde hem de satış sonrası faaliyetlerinde değişime yönelmektedir. Hizmet sektörü bu değişim süreci içerisinde gelişme ve büyüme eğilimdedir.Bu çalışma ile, güvenlik hizmetlerindeki algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini derinlemesine anlamada yararlı olacağı düşünülerek, polis hizmetlerinin kalitesine ilişkin müşteri algılarının, müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi incelenmeye çalışılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.identifier.doi10.17339/ejovoc.57741
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectattitudes towards policeen_US
dc.subjectcitizen satisfactionen_US
dc.subjectpolice performanceen_US
dc.subjectPolise karşı tutumlaren_US
dc.subjectvatandaş memnuniyetien_US
dc.subjectpolis performansıen_US
dc.titlePOLİSİN SUNDUĞU HİZMETLERİN VATANDAŞTAKİ ALGISININ ÖLÇÜLMESİen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage49en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.endpage57en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster