POLİSİN SUNDUĞU HİZMETLERİN VATANDAŞTAKİ ALGISININ ÖLÇÜLMESİ
Abstract
Organizations, operating under severe competetion, search for new practices both production process and after-sales services to adapt to spinning and evolving conditions. These changes also affect the service industry, which experiences a developing and increasing trend. In this study, in order to understand thoroughly the relation between perceived service quality in security services and customer satisfaction; the effects of service quality perceptions of sercurity services on customer satisfaction are examined Şiddetli rekabet altında olan organizasyonlar, değişen ve gelişen koşullar karşısında varlıklarını sürdürebilmek için hem üretim süreçlerinde hem de satış sonrası faaliyetlerinde değişime yönelmektedir. Hizmet sektörü bu değişim süreci içerisinde gelişme ve büyüme eğilimdedir.Bu çalışma ile, güvenlik hizmetlerindeki algılanan hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyetini derinlemesine anlamada yararlı olacağı düşünülerek, polis hizmetlerinin kalitesine ilişkin müşteri algılarının, müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisi incelenmeye çalışılmıştır.
Source
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)Volume
4Issue
4URI
https://doi.org/10.17339/ejovoc.57741https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5396/73196
https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62653
https://hdl.handle.net/20.500.11857/3725
Collections
- Makale Koleksiyonu [335]