Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇankır, Bilal
dc.contributor.authorKoçak, Ömer Erdem
dc.contributor.authorYüksel, Semiha
dc.date2014-07-22
dc.date.accessioned2014-07-22T06:23:20Z
dc.date.available2014-07-22T06:23:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/161
dc.description.abstractGünümüzde teknoloji alanındaki hızlı gelişmelerle birlikte her alanda değişim yaşanmaktadır. Rekabet ortamında çalışma yaşamının beklentilerini karşılayabilecek özelliklere sahip bireylerin yetişmesi için eğitim örgütlerinin de yapısal değişimden etkilenmesi kaçınılmaz olmuştur. İç müşterilerin (öğrenci, öğretmen, yöneticiler) eğitim örgütlerinde mutlu olmasını sağlayan iletişim ve iş birliği odaklı yönetim anlayışını getiren Toplam Kalite Yönetimi (TKY) ile dış müşterilerin (veli, toplum, iş dünyası, üst eğitim kurumları) de memnuniyeti sağlanır. Böylece sorunların herkesin katılımıyla çözüldüğü, takım ruhunun geliştiği, motivasyonun yüksek olduğu ve amaç birliğinin oluştuğu eğitim örgütleriyle sürekli gelişim sağlanır. Bu çalışmada; birinci bölümde Kalite Yönetimi, Toplam Kalite Yönetimi ve Eğitimde Kalite Anlayışı kavramları kısaca aktarılmıştır. İkinci bölümde ise eğitimde Toplam Kalite Yönetimi uygulamalarında öğretmenlerin ve yöneticilerin çalışma ortamının değerlendirilmesine ilişkin yaklaşımlarının ölçülmesiyle ilgili yapılan anket çalışmasının değerlendirilmesi yer almaktadır.
dc.language.isotur
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectToplam kalite yönetimi
dc.subjectEğitimde toplam kalite yönetimi
dc.subjectÇalışan Memnuniyeti.
dc.titleEğitimde Toplam Kalite Yönetimi
dc.title.alternativeTotal Quality Management of Education
dc.typearticle
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Ekonometri Bölümü
dc.relation.publicationcategory[Belirlenecek]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster