Search
Now showing items 1-10 of 10
Yerel halkın turizm algısının turizme verilen desteğe etkisinin belirlenmesi: TR21 Bölgesi örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Bir bölgede turizmin gelişebilmesi için öncelikle önemli bir turizm paydaşı olan bölge yerel halkının duygularının, düşüncelerinin, görüşlerinin araştırılması ve incelenmesi gerekmektedir. Sağlıklı ve doğru bir turizm ...
Bağımsız denetim firmaları perspektifinden bağımsız denetimde kalite ve etik
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Küreselleşmeyle birlikte uluslararası sermaye hareketleri hızlanmış bunun neticesinde çok uluslu firmalar faaliyetlerini farklı coğrafyalarda yürütmeye başlamıştır. Bununla birlikte denetim mesleği önem kazanmış olup ...
Seçim sonrası dönemde seçmen memnuniyetinin sağlanmasında siyasal pazarlama uygulamalarının rolü: Kırklareli ili örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Demokratik ülkelerde siyasi parti ya da adaylar iktidar veya yönetime seçimlerle gelmektedir. Çok partili döneme geçilmesi ile birlikte birçok siyasi parti ve aday yönetim ve söz sahibi olabilmek için birbirleri ile devamlı ...
Çimento sektöründeki işletmelerin finansal bilgilerine yönelik performans değerlendirmesi
(Kırklareli Üniversitesi, 2020)
Çimento endüstrisi, son yıllarda Türkiye gibi gelişmekte olan ülkelerde hızla büyüme kaydetmiştir. Nüfus artışı ile doğrudan orantılı olarak artan konut ve alt yapı ihtiyacı çimento sektörünün büyümesine önemli katkı ...
Marka kişiliği kavramı bağlamında netnografik bir araştırma: Starbucks ve Kahve Dünyası örneği
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Günümüz rekabet koşullarında işletmeler kendilerini tüketicilerin zihinlerinde rakiplerinden farklı olarak konumlandırarak ve farklılık arayan tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarını karşılayarak başarılı olmaktadırlar. Bu ...
İçsel pazarlama uygulamalarının işgören tatmini üzerine etkisi: Bir alan araştırması
(Kırklareli Üniversitesi, 2020)
Modern pazarlama yaklaşımlarından biri olan içsel pazarlama, işletmelerin dış müşteriye kaliteli bir hizmet sunabilmeleri için işgörenlerini bir iç müşteri olarak görmesiyle mümkündür. İçsel pazarlama işgörenlerin ihtiyaçlarını ...
Aile işletmelerinin kuşaklararası devri: Kırklareli'nde kurucu ve vârisler üzerine bir araştırma
(Kırklareli Üniversitesi, 2020)
Dünya'da olduğu gibi Türkiye'de de aile işletmeleri ülke ekonomisinde büyük bir paya sahiptir. Ancak bu işletmeler ekonomik, kültürel veya sosyal nedenlerden dolayı uzun ömürlü olamamaktadır. Nitel araştırma yönteminin ...
Sosyal medya butiklerinin tüketici davranışlarına yönelik etkileri
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
İnternet ve mobil teknolojilerindeki gelişmelerin iletişim yönlü sonucu olarak karşımıza çıkan ve günümüzde neredeyse iletişim dünyasının merkezi olarak görülebilecek unsur sosyal medyadır. Sosyal medya, sahip olduğu ...
Muhasebe'nin tarihsel gelişimi: Türkiye finansal raporlama standartlarının fayda düzeyinin değerlendirilmesi
(Kırklareli Üniversitesi, 2021)
Muhasebenin günümüzde ulaştığı gelişmişlik seviyesini anlayabilmek için tarihsel süreçte kat edilen mesafeyi değerlendirmek gerekmektedir. Tarihsel süreçte muhasebenin günümüze kadar kaydettiği gelişmeleri ortaya koymak ...
İşletmelerde endüstri 4.0 dijital dönüşüm süreci ve çalışan motivasyonuna etkileri
(Kırklareli Üniversitesi, 2020)
Endüstri 4.0 olarak da adlandırılan 4. Sanayi Devrimi, günümüzde halen devam etmekte olan bir dönüşüm sürecidir. Özellikle işletmelerde veri analizi, bulut bilişim ve nesnelerin interneti gibi uygulamaların günümüz şartlarına ...