Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGaniyusufoğlu, Ali
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:49Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1501/OTAM_0000000406
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5389/73080
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62537
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3814
dc.descriptionDergiPark: 73080en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractThe age we live in is called information age. Through this age, lifelong learning has become widespread; and different thinking styles, working and career became the basic concepts of work life. Instructors should not be insensitive to these continuous changes in information age and they have to develop and renew themselves in the society changing and improving continuously. This process of continuous learning and changing will contribute rapid and consistent career development of instructors besides its contribution to society welfare. In this context, this study focuses on how the attitudes and behaviors of instructors should be in this constantly changing and developing information world and the challenges and threats they can face on their career path. Previous studies in literature are used in this study to shed light on this subject and some suggestions are put forward for instructorsen_US
dc.description.abstractYaşadığımız çağ bilgi çağı olarak nitelendirilmektedir. Bilgi çağı ile birlikte hayat boyu kesintisiz eğitim ve öğrenme yaygınlaşmış, farklı tarzda düşünme, çalışma ve bu bağlamda kariyer, çalışma hayatının temel kavramlarından biri haline gelmiştir. Öğretim elemanları ise bilgi çağı ile birlikte gelen bu değişim karşısında duyarsız kalmamalı ve sürekli bir şekilde değişen ve kendini geliştiren bilgi ve toplum karşısında kendilerini devamlı olarak geliştirmek ve yenilemek zorundadırlar. Bu sürekli öğrenme ve geliştirme süreci öğretim elemanlarının kariyer gelişimlerinin daha hızlı ve tutarlı olmasını sağlamasının yanında toplum refahı içinde önemli bir katkı sunacağı rahatlıkla söylenebilir. Bu kapsamda, bu çalışma ile üniversitelerdeki öğretim elamanlarının sürekli değişen ve gelişen bilgi karşısındaki tutum ve davranışlarının nasıl olması gerektiği ve kariyer yollarında ne gibi sorun ve tehditler ile karşılaştıkları literatürde geçmişte yapılmış çalışmalar ışığında ortaya konulmaya çalışılmış ve öğretim elemanlarına çeşitli önerilerde bulunulmuşturen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.identifier.doi10.1501/OTAM_0000000406
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectInformation ageen_US
dc.subjectcareeren_US
dc.subjectinstructoren_US
dc.subjectBilgi çağıen_US
dc.subjectkariyeren_US
dc.subjectöğretim elemanıen_US
dc.titleCAREER EXPECTATIONS AND THE CHALLENGES OF INSTRUCTORS IN INFORMATION AGEen_US
dc.title.alternativeBİLGİ ÇAĞINDA ÖĞRETİM ELEMANLARININ KARİYER BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.startpage9en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.endpage14en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster