dc.contributor.author | Ganiyusufoğlu, Ali | |
dc.date.accessioned | 2021-12-12T22:00:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-12T22:00:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.issn | 2146-7684 | |
dc.identifier.issn | 2146-7684 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.1501/OTAM_0000000406 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5389/73080 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62537 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.11857/3814 | |
dc.description | DergiPark: 73080 | en_US |
dc.description | ejovoc | en_US |
dc.description.abstract | The age we live in is called information age. Through this age, lifelong learning has become widespread; and different thinking styles, working and career became the basic concepts of work life. Instructors should not be insensitive to these continuous changes in information age and they have to develop and renew themselves in the society changing and improving continuously. This process of continuous learning and changing will contribute rapid and consistent career development of instructors besides its contribution to society welfare. In this context, this study focuses on how the attitudes and behaviors of instructors should be in this constantly changing and developing information world and the challenges and threats they can face on their career path. Previous studies in literature are used in this study to shed light on this subject and some suggestions are put forward for instructors | en_US |
dc.description.abstract | Yaşadığımız çağ bilgi çağı olarak nitelendirilmektedir. Bilgi çağı ile birlikte hayat boyu kesintisiz eğitim ve öğrenme yaygınlaşmış, farklı tarzda düşünme, çalışma ve bu bağlamda kariyer, çalışma hayatının temel kavramlarından biri haline gelmiştir. Öğretim elemanları ise bilgi çağı ile birlikte gelen bu değişim karşısında duyarsız kalmamalı ve sürekli bir şekilde değişen ve kendini geliştiren bilgi ve toplum karşısında kendilerini devamlı olarak geliştirmek ve yenilemek zorundadırlar. Bu sürekli öğrenme ve geliştirme süreci öğretim elemanlarının kariyer gelişimlerinin daha hızlı ve tutarlı olmasını sağlamasının yanında toplum refahı içinde önemli bir katkı sunacağı rahatlıkla söylenebilir. Bu kapsamda, bu çalışma ile üniversitelerdeki öğretim elamanlarının sürekli değişen ve gelişen bilgi karşısındaki tutum ve davranışlarının nasıl olması gerektiği ve kariyer yollarında ne gibi sorun ve tehditler ile karşılaştıkları literatürde geçmişte yapılmış çalışmalar ışığında ortaya konulmaya çalışılmış ve öğretim elemanlarına çeşitli önerilerde bulunulmuştur | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Kırklareli Üniversitesi | en_US |
dc.relation.ispartof | Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) | en_US |
dc.identifier.doi | 10.1501/OTAM_0000000406 | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Information age | en_US |
dc.subject | career | en_US |
dc.subject | instructor | en_US |
dc.subject | Bilgi çağı | en_US |
dc.subject | kariyer | en_US |
dc.subject | öğretim elemanı | en_US |
dc.title | CAREER EXPECTATIONS AND THE CHALLENGES OF INSTRUCTORS IN INFORMATION AGE | en_US |
dc.title.alternative | BİLGİ ÇAĞINDA ÖĞRETİM ELEMANLARININ KARİYER BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR | en_US |
dc.type | article | |
dc.department | [KLÜ Yayınları] | |
dc.identifier.volume | 3 | en_US |
dc.identifier.startpage | 9 | en_US |
dc.identifier.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.endpage | 14 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarı | en_US |