Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorDülgeroğlu, İsmail
dc.date2019-07-05
dc.date.accessioned2019-07-05T11:05:39Z
dc.date.available2019-07-05T11:05:39Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationDülgeroğlu, İ. (2017). Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma. Kırklareli Üniversitesi iktisadi ve idari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6(1), 53-63.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/1037
dc.description.abstractFiyatlama önemli bir pazarlama enstrümanıdır ve fiyatın tüketici tarafından algılanması pazarlama çıktılarını doğrudan etkiler. Bilimsel literatürdeki çalışmalarda fiyat algılaması boyutları faktör yapıları ile ortaya konmasına rağmen satın almaya etkisi yeterince analiz edilmemiştir. Bu çalışmanın amacı fiyatlama algısının boyutlarından olan değer bilinci ve fiyat kalite ilişkisinin internetten satın alma ile ilişkisini ortaya koymaktır. Kırklareli’nde yüz yüze anket yöntemi ile veri toplanmıştır. Örnekleme yöntemi kolayda örneklemedir. Yapısal eşitlik modellemesi analizi ile değer bilinci ve fiyat kalite ilişkisinin internetten satın almaya etkileri ortaya konmuştur. Analiz sonuçlarına göre değer bilinci ve fiyat kalite ilişkisi internetten satın alma davranışı ile pozitif ilişki göstermektedir.
dc.language.isotur
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectFiyat algısı
dc.subjectDeğer bilinci
dc.subjectFiyat kalite ilişkisi
dc.subjectİnternetten satın alma
dc.subjectPrice perception
dc.subjectValue consciousness
dc.subjectPrice-quality relationship
dc.subjectPurchasing online
dc.subjectConsumer
dc.titleSon Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
dc.title.alternativeValue Consciousness And Price-Quality Relationship of Pricing Perception’s Place in Purchasing Online
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.relation.publicationcategory[Belirlenecek]


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess