Yazar "Dursun, Tolga" için listeleme
-
AN ATEMPT TOWARDS THE ADAPTATION OF IMPULSE BUYING SCALES FOR TURKISIH CONSUMER IN APPAREL INDUSTRY
Dursun, Tolga; Yener, Dursun (Kırklareli Üniversitesi, 2014)Impulse buying is a essential purchasing carried out by an irresistible urge to buy purchases. Stimulants that consumers exposed to has a significant effect on the action of purchasing. While purchasing, consumers not only ... -
MARKA SADAKATİNİN DEMOGRAFİK FAKTÖRLER BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: TÜRKİYE BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA
Dursun, Tolga; Arslan, Baran (Kırklareli Üniversitesi, 2017)Tüketicilerinbelirli bir markayı düzenli ve tutarlı bir şekilde satın alma eğilimi olaraktanımlanan marka sadakati rekabetin yoğun yaşandığı pazarlarda işletmelererekabet avantajı sağlamaktadır. Müşteri sadakati, mal ve ... -
TÜRK TÜKETİCİLERİNİN MOBİL REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLARI
Arslan, Baran; Dursun, Tolga (Kırklareli Üniversitesi, 2016)Mobil araçların günümüzde hızla yaygınlaşması tüketicilere ulaşmada kullanılan araç ve yöntemleri doğrudan etkilemiş ve pazarlamacılara bu anlamda yeni bir alan yaratmıştır. Mobil reklamcılık yöntemlerinden en yaygın ...