Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Management of Hypothermia: Impact of Lecture-Based Interactive Workshops on Training of Pediatric Nurses
(2012-05)
This study aimed to determine the efficacy of interactive workshop on the management of hypothermia and its impact on pediatric nurses’ training. This is a pretest-to-posttest quasi-experimental descriptive study. ...
Materyalist Değerler, Bilişsel Satın Alma ve Satın Alma Sonrası Bilişsel Uyumsuzluk Ölçeklerinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(2020-12)
Bu çalışmanın amacı, materyalist değerler, bilişsel satın alma ve satın alma sonrası bilişsel uyumsuzluk ölçeklerinin geçerlik ve güvenirlik analizlerini yaparak literatüre katkıda bulunmaktır. Çalışma, kolayda örnekleme ...
The Impact of an Interactive Workshop on The Management of Urinary Catheterization on Nurses
(2010-10-19)
The aim of this study was to determine whether a structured workshop for nurses promoting best practice technique for management of indwelling urinary catheters results in an improvement in knowledge on the subject. A ...
4. Ve 5. Sınıf Fen Ve Teknoloji Kitaplarında “Madde Ve Değişim” Öğrenme Alanı Etkinliklerinin İncelenmesi
(2012)
Bu çalışmada İlköğretim 4. ve 5. sınıflarda kullanılan Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında “Madde ve Değişim” öğrenme alanındaki etkinliklerin Fen ve Teknoloji öğretim programında “Madde ve Değişim” öğrenme alanı’ nda yer ...
6-8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Kitaplarındaki “Madde Ve Değişim” Öğrenme Alanı Etkinlikleri İle Programdaki Kazanımların İncelenmesi
(2013)
Bu çalışmada İlköğretim 6-8. sınıflarda kullanılan Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında “Madde ve Değişim” Öğrenme Alanı etkinliklerinin Fen ve Teknoloji Öğretim Programında “Madde ve Değişim” öğrenme alanı’ nda yer alan ...
Materyalist Değerler ile Hedonik ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi
(Trakya Üniversitesi, 2019-12)
Bugünün tüketicileri, daha önce olduğundan daha fazla ürün ve hizmet seçeneğine sahip olmalarına rağmen memnuniyet düzeylerinde aynı oranda bir artış görülmemektedir. Bu durum tüketici satın alma davranışıyla ilgili görüşleri ...