Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
X ve Y Kuşağı: Çalışmanın Anlamında Bir Değişme Var Mı?
(2014)
Kuşak kavramı, aşağı yukarı aynı yıllarda doğmuş olup, aynı çağın koşullarını, dolayısıyla birbirine benzer sıkıntıları, yazgıları yaşamış, benzer ödevlerle yükümlü olmuş kişiler topluluğu olarak tanımlanmaktadır. Bu ...
Öğrencilerin Kariyer Değerlerini Etkileyen Unsurların Tespitine Yönelik Bir Araştırma: Bireysel Değerler
(2012)
Meslek Yüksekokulları ilgili alanda eğitim verdikleri sektörlere ara eleman yetiştirme amacını üstlenmiş eğitim kurumları olarak tanımlanmaktadır. Bu amaç ile yetişmiş olan öğrencilerin işlerini özümsenerek yapılabilmesi ...
DURKHEIM'S MORAL EDUCATION MODEL IN THE COMBATING AGAINST MOBBING
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Objectives: The purpose of this study is to assess the applicability of Emile Durkheim's Ethics Training Modelin the prevention of the mobbing.Methods: The data required for the interpretation of the research results were ...
WELL-EDUCATED CARBON FOOTPRINT: SAMPLE OF A UNIVERSITY STAFF IN TURKEY
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
This paper aims to calculate the carbon footprint of a Turkish universitystaff and find out relations between demographical specification and theassociated carbon footprint. The term personal carbon footprint is used ...
CİNSİYET FARKLILIĞININ TÜKENMİŞLİK VE YAŞAM DOYUMUNA ETKİSİ: KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİNDE GÖREV YAPAN ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
(Kırklareli Üniversitesi, 2018)
Tükenmişlik1970’li yıllardan sonra literatüre girmiş bir kavram olarak mesleki bir tehlikebiçiminde kabul edilmiştir. Çalışanların iş yaşamlarında karşılaştıklarıçeşitli olumsuz duyguları ifade eden tükenmişlik birçok ...
THE DIGITALIZATION OF DIPLOMACY AND SOCIAL MEDIA USAGE: A RESEARCH ON EMBASSY FACEBOOK ACCOUNTS
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Objective: The aim of the study is to put forward the effects of new communication technologies to publicdiplomacy within the “digital diplomacy” conceptual framework via case studies concerning social mediaactivities.Method: ...