Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
ÖĞRENCİLERİN ÖĞRETİM ELEMANI VE DANIŞMAN MEMNUNİYETİ: TEKİRDAĞ NKÜ TEKNİK BİLİMLER MYO ÖRNEĞİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Bu çalışmanın amacı; meslek yüksekokuluöğrencilerinin kendilerine ders veren, uygulama yaptıran öğretim elemanları vedanışmanlık hizmeti aldıkları öğretim elemanları ile ilgili görüşlerininbelirlenmesidir. Araştırma tarama ...
TEKNİK BİLİMLER MYO ÖĞRENCİLERİNİN MESLEKİ GELECEKLERİ VE ENDÜSTRİ STAJLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2018)
Bu çalışmanın amacı, meslek yüksekokulu öğrencilerinin meslekleri,mesleki gelecekleri ve endüstri stajları ile ilgili görüşlerininbelirlenmesidir. Araştırma, tarama modelinde bir çalışmadır. Araştırmanınevrenini 2016-2017 ...
KALECİK MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARI DÜZEYLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
(Kırklareli Üniversitesi, 2016)
Buçalışmada meslek yüksekokulu (MYO) öğrencilerinin çeşitli değişkenler ilebaşarı düzeyi bileşenleri arasındaki ilişki ve başarı düzeyini etkileyenetmenler analiz edilmiştir. Değişkenler program, yaş, cinsiyet, yerleştirilmeşekli, ...
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİ ve MATEMATİK KAYGISI
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmanın amacı Ahi Evran Üniversitesinin farklıMeslek Yüksekokullarında öğrenim gören öğrencilerin matematik kaygı düzeylerinibazı demografik değişkenler açısından incelemektir.  Araştırmanın evreni2015-2016 ...
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKÂ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Bu araştırmada, önlisans düzeyinde eğitim almakta olan(meslek yüksekokulu) öğrencilerin duygusal düzeylerinin belirlenmesiamaçlanmıştır. Araştırmanın evreni, Uşak Üniversitesi Ulubey Meslek Yüksekokulu’nda2016-2017 yılında ...