Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği
(2017)
Amaç: Hizmet işletmeleri rekabet edebilmek için farklı yollar aramaktadır. Bunlardan biri de farklılaşmadır. Farklılaşma yöntemi olarak marka kişiliği de önemli bir enstrümandır. Marka kişiliği ve hizmet kalitesi ilişkisinin ...
Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
(2017)
Fiyatlama önemli bir pazarlama enstrümanıdır ve fiyatın tüketici tarafından algılanması pazarlama çıktılarını doğrudan etkiler. Bilimsel literatürdeki çalışmalarda fiyat algılaması boyutları faktör yapıları ile ortaya ...
Ürün Çeşitliliğinde Seçim Paradoksu
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı bilgisayarsatın alımında ürün çeşidini incelemekten doğan olumlu ve olumsuz duygularınsatın almayı ne kadar etkilediğini ölçmektir. Olumsuz duyguların satın almaniyetine etkisi seçim paradoksu varlığını ...