Search
Now showing items 1-6 of 6
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği
(2017)
Amaç: Hizmet işletmeleri rekabet edebilmek için farklı yollar aramaktadır. Bunlardan biri de farklılaşmadır. Farklılaşma yöntemi olarak marka kişiliği de önemli bir enstrümandır. Marka kişiliği ve hizmet kalitesi ilişkisinin ...
Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
(2017)
Fiyatlama önemli bir pazarlama enstrümanıdır ve fiyatın tüketici tarafından algılanması pazarlama çıktılarını doğrudan etkiler. Bilimsel literatürdeki çalışmalarda fiyat algılaması boyutları faktör yapıları ile ortaya ...
INTERNAL MARKETING IN PUBLIC SERVICE SECTOR AND ITS EFFECT ON JOB SATISFACTION
(Kırklareli Üniversitesi, 2015)
Internal marketing can be interpreted to applicate marketing practices to the organization’s employees. Internal marketing is very important and related to almost any organization. Satisfying employees result in motivation ...
BRAND PERSONALITY AND SERVICE QUALITY RELATIONSHIP: A MOBILE TELECOMMUNICATION COMPANY EXAMPLE
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Objectives: Service companies are tryingto find different ways to compete. One of them is differentiation. Brand personalityis an important instrument as a differentiation method. The aim of the study isto state the ...
VALUE CONSCIOUSNESS AND PRICE-QUALITY RELATIONSHIP OF PRICING PERCEPTION’S PLACE IN PURCHASING ONLINE
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Pricing is an important marketing instrument and perception of price by consumers effects
directly marketing outputs. Previous studies show factorial structures of price perception but
the insufficient amount of analysis ...
Ürün Çeşitliliğinde Seçim Paradoksu
(Kırklareli Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı bilgisayarsatın alımında ürün çeşidini incelemekten doğan olumlu ve olumsuz duygularınsatın almayı ne kadar etkilediğini ölçmektir. Olumsuz duyguların satın almaniyetine etkisi seçim paradoksu varlığını ...