Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Book Review: Schnall, Dobson and Rosskam (2009), Unhealty Work: Causes, Consequences, Cures, Amityville: Baywood Publications.
(2009)
[Abstract Not Available]
Bir Hizmet İşletmesi Olan Sağlık Kuruluşlarında Bilgisayar Kullanımı ve Bilgisayara Dayalı Kayıt Sisteminin Önemi
(2005)
Sağlam bireyin sağlığını koruma ve geliştirme, hasta bireyin ise bir an önce iyileştirilmesini amaçlayan sağlık kuruluşlarında bilgi çağının gereklerini yerine getirmek bağlamında otomasyona geçilmesi, bilgisayar ...
İşletmelerin Meslek Yüksekokulu Mezunları İle İlgili Görüşleri Ve Beklentileri (Lüleburgaz İlçe Sınırlarında Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma)
(2007)
Eğitim, kalkınmanın en önemli itici gücüdür. Eğitilmiş insan rekabet üstünlüğü kazanmada önemli bir kaynaktır. Günümüzde işletmeler rekabet gücünü arttırabilmek için değişen şartlara uyum sağlayabilen, teknolojik uygulamaları ...
Türkiye'de Uygulanan Para Politikalarının Tarımsal Üretime Etkisi: Model Denemesi
(2007)
Dünyanın en eski iktisadi faaliyetlerinden olan tarımsal üretim, büyümeye, istihdama ve diğer sektörlere arz ve talep yönünden büyük katkılar sağlamaktadır. Gelişmekte olan ülkelerde tarımsal üretimde ortaya çıkan ...
Caspian Resources: Azerbaijan’s Administration and Foreign Policy
(2008-07-15)
In this essay, the effect of Caspian hydrocarbon resources on Azerbaijan's govern- ing structures and elites, and its foreign policy were analyzed from the perspective of geo-economics. The strategic resources of Azerbaijan ...
Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)
(2008)
Cep telefonu pazarı gelişim ve değişimlerin çok hızlı yaşandığı bir pazardır. Neredeyse her gün farklı tasarımda, farklı teknik özelliklere sahip cep telefonları pazara sunulmaktadır. Günümüzde cep telefonu marka seçiminde ...
Tüketici Değerlerinin Pazarlamadaki Yeri ve Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
(2008)
Araştırmanın amacı blue jean satın alan ve kullanan 18-25 yaş grubundaki gençlerin sahip oldukları değer yapılarını tespit etmektir. Bu sayede gençlere yönelik pazarlama faaliyetleri şekillendirilebilir. Örnekleme yöntemi ...
Sosyodemografik Değişkenlerin Hasta Memnuniyetine Etkisi
(2006)
Patient satisfaction is an important measure of service quality (SQ) in health care organizations. Patient satisfaction and their expectations of care are valid indicators of service quality. This article reports the results ...
Benchmarking
(2001)
In this article benchmarking subject is taken into consideration. Benchmarking is a comparison process which provides useful information for improving almost each business activity. It has got different kinds such as ...
Tüketicilerin İnternetten Alışverişte Web Sitesi ile İlgili Karşılaştığı Sorunlar
(2003)
Shopping in internet is used by many consumers as an alternetive to many shopping channels. One important thing about internet shopping is web sites. Companies advert their products and services in these sites. An effectiye ...