Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)
(2008)
Cep telefonu pazarı gelişim ve değişimlerin çok hızlı yaşandığı bir pazardır. Neredeyse her gün farklı tasarımda, farklı teknik özelliklere sahip cep telefonları pazara sunulmaktadır. Günümüzde cep telefonu marka seçiminde ...
Tüketici Değerlerinin Pazarlamadaki Yeri ve Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
(2008)
Araştırmanın amacı blue jean satın alan ve kullanan 18-25 yaş grubundaki gençlerin sahip oldukları değer yapılarını tespit etmektir. Bu sayede gençlere yönelik pazarlama faaliyetleri şekillendirilebilir. Örnekleme yöntemi ...