Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Örgütsel Bağlılık, Çalışan Performansı ve Motivasyon Faktörleri ile Örgütsel İletişim Arasındaki İlişkinin Sosyal Hizmet İşletmeleri Açısından İncelenmesi
(2016)
Çalışanların örgütsel bağlılıklarının, performanslarının ve motivasyonlarının işletmeler açısından ne derece önemli olduğunu ortaya koyan çok sayıda çalışma vardır. Ancak bu faktörleri, örgütsel iletişim bağlamında birlikte ...
İç Kontrol Sisteminde Satın Alma ve Ödeme Faaliyetlerine Yönelik Riskler ve Alınabilecek Önlemler
(2016)
Küresel düzeyde yaşanan muhasebe ve denetim skandalları işletmelerin finansal tablolar üzerindeki doğruluk ve dürüstlük iddiasında önemli şüpheler oluşturmuştur. Kurumsal yönetim bağlamında işletme yöneticilerinin iç kontrol ...