Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Örgütsel Bağlılık, Çalışan Performansı ve Motivasyon Faktörleri ile Örgütsel İletişim Arasındaki İlişkinin Sosyal Hizmet İşletmeleri Açısından İncelenmesi
(2016)
Çalışanların örgütsel bağlılıklarının, performanslarının ve motivasyonlarının işletmeler açısından ne derece önemli olduğunu ortaya koyan çok sayıda çalışma vardır. Ancak bu faktörleri, örgütsel iletişim bağlamında birlikte ...
Sosyal Hizmet Alanında Çalışanların Hizmetiçi Eğitim Programlarını Değerlendirmeleri: Bir Büyükşehir Belediyesinde Araştırma
(2015)
Sosyal Hizmet alanında çalışanların hizmetiçi eğitim programlarını değerlendirmeleri ve hizmetiçi eğitim programlarından beklentilerinin belirlenmesi araştırmanın amacını oluşturmaktadır. Bir büyükşehir belediyesinde yapılan ...
DURKHEIM'S MORAL EDUCATION MODEL IN THE COMBATING AGAINST MOBBING
(Kırklareli Üniversitesi, 2017)
Objectives: The purpose of this study is to assess the applicability of Emile Durkheim's Ethics Training Modelin the prevention of the mobbing.Methods: The data required for the interpretation of the research results were ...
Güney Avrupa Refah Rejimleri ve Türkiye’de Asgari Ücretin Belirlenmesi
(2018)
Asgari ücret, çalışanlara yasal olarak ödenebilecek olan en düşük ücret olarak tanımlanabilir.Bu çalışmada Güney Avrupa Refah Rejimlerinde asgari ücret uygulamalarının nasıl belirlendiğiincelenmiştir. Güney Avrupa Refah ...
AK PARTI DÖNEMINDE (2002-2015) SOSYAL YARDIM UYGULAMALARI
(2018)
Sosyal yardımlar ihtiyaç sahibi kişilerin ihtiyaçlarını karşılamada tedavi edici fonksiyonuyerine getirmese de pansuman vazifesi görmektedir. Bu kapsamda sadece sosyal yardımtalebinde bulunanların değil, gerçek ihtiyaç ...