Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Osmanlı Devleti’nde Sigortacılığa Yönelik Dinî Yaklaşım
(2012)
Bu çalışmada, 19. yüzyılın ikinci yarısında Osmanlı Devleti’nde sigortacılık faaliyetlerinin gelişmeye başladığını ve özellikle de bu faaliyetlere yabancı sigorta şirketlerinin öncülük ettiğini görmekteyiz. Yabancı sigorta ...
Marka Toplulukları: Literatür Taraması Ve Harley Davidson Örneği
(2012)
Günümüzde marka topluluğu oluşturma, marka topluluklarına üye olma, yapılan etkinliklere katılma ve marka ruhunu paylaşma yükselen bir trend haline gelmektedir. Bu nedenle bu çalışmada, marka topluluklarının önemi, müşteriler ...
Davranışsal İktisadın Neoklasik İktisat Fayda Teorilerine Eleştirisi ve Davranışsal İktisatta Fayda-Mutluluk İlişkisi
(2012)
Ana akım iktisadi görüşe göre birey, rasyonel davranarak tüketimini optimum derecede hesaplamakta ve bu şekilde maksimum faydaya ulaşmaktadır. Faydanın ölçülebilir olduğuna ve ölçülemeyeceğine dair ise kardinal ve ordinal ...
Satış Sonrası Hizmetin Müşteri Sadakatine Etkisi ve Ericsson Örneği
(2012)
Günümüzde firmaların tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına uygun ürünü planlayıp geliştirmesi, fiyatlaması, tutundurması ve etkin dağıtım kanallarıyla kullanıma hazır hale getirmesi çabaları yeterli olmamaktadır. Çünkü ...
Türkiye’de Sigorta Sektörünün SWOT Analizi Ve Bir Araştırma
(2012)
Bu çalışmada Türk sigorta sektörünün iç ve dış çevresinde karşılaşabileceği fırsatlar, üstünlükler, tehditler ve zayıflıklar ele alınmaktadır. Türk sigorta sektörü küreselleşmeyle birlikte hızlı bir değişim geçirmiştir. ...