Başlık için Diğer Yayınlar Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 4-6
-
The Relation between Confidence Climate and Stock Returns: The Case of Turkey
(Elsevier Science Bv, 2016)This study examines the relations between consumer confidence, reel sector confidence and five different stock indices (aggregate, financial, industrial, service and technological) with VAR models. Michigan University ... -
Transnational Consumer Concept and a Research on Identifying Transnational Consumer Profile in Turkey
(2014)Along with globalization, custom of consuming has been changing too. Globalization is adding a new dimension to the immigration case and revealing new terms like mobility, movement, transnationalism, transnational marketing ... -
Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
(Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2010-10)Pazarlama alanındaki çalışmalar ilk çağlardan beri uygulanmaktadır. Ancak akademik çalışmaların, 1800’lü yıllarda başladığını söylemek mümkündür. Günümüz dünyasında her yerde var olan pazarlamanın, gelişimi ve geçirdiği ...