Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDülgeroğlu, İsmail
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:11Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2146-3417
dc.identifier.issn2587-2052
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas/issue/32028/354338
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/365472
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/4038
dc.descriptionDergiPark: 354338en_US
dc.descriptionklujfeasen_US
dc.description.abstractObjectives: Service companies are tryingto find different ways to compete. One of them is differentiation. Brand personalityis an important instrument as a differentiation method. The aim of the study isto state the relationship between brand personality and service quality as adifferentiation instrument.Methods: 267 questionnaires werecollected in Bursa. Sampling method is not random. Brand personalitydimensions, service quality, service trust and loyalty relationships were analysed.Results: Accordingto this all dimensions of brand personality have relationship with servicequality and some dimensions of brand personality have relationship with servicetrust and loyalty.en_US
dc.description.abstractAmaç: Hizmet işletmelerirekabet edebilmek için farklı yollar aramaktadır. Bunlardan biri defarklılaşmadır. Farklılaşma yöntemi olarak marka kişiliği de önemli birenstrümandır. Marka kişiliği ve hizmet kalitesi ilişkisinin bir farklılaşmaenstrümanı olarak ortaya konması bu araştırmanın amacıdır.Yöntem: Yukarıdaki amaçla Bursa’da267 anket toplanmıştır. Örnekleme yöntemi tesadüfi değildir. İstatistikselanaliz aşamasında marka kişiliğinin boyutları, hizmet kalitesi, hizmete duyulangüven ve sadakat ölçekleri arasındaki ilişkiler örneklem çerçevesinde yapısaleşitlik modellemesi analizi ile ortaya konmuş ve değerlendirilmiştir.Bulgular: Buna göre marka kişiliğiboyutlarının tamamının hizmet kalitesi ile ilişkisi olduğu ve marka kişiliğiboyutlarının bazılarının hizmete duyulan güven ve sadakatle ile ilişkisi olduğubulunmuştur.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBrand personalityen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectservice trusten_US
dc.subjectservice loyaltyen_US
dc.subjectstructural equation modellingen_US
dc.subjectMarka kişiliğien_US
dc.subjecthizmet kalitesien_US
dc.subjecthizmete duyulan güvenen_US
dc.subjecthizmete duyulan sadakaten_US
dc.subjectyapısal eşitlik modellemesien_US
dc.titleBRAND PERSONALITY AND SERVICE QUALITY RELATIONSHIP: A MOBILE TELECOMMUNICATION COMPANY EXAMPLEen_US
dc.title.alternativeMARKA KİŞİLİĞİ VE HİZMET KALİTESİ İLİŞKİSİ: BİR MOBİL TELEKOMÜNİKASYON ŞİRKETİ ÖRNEĞİen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.endpage18en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster