Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzgören Şen, Ferahnur
dc.contributor.authorÖztek, M. Yaman
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:11Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2146-3417
dc.identifier.issn2587-2052
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/klujfeas/issue/32028/358212
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/371271
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/4035
dc.descriptionDergiPark: 358212en_US
dc.descriptionklujfeasen_US
dc.description.abstractAmaç:  Sanayi Devrimi ile ülkelerin milligelirlerinde meydana gelen artışın kişisel gelirlere yansıması kişilerin;kültür, spor, eğlence, turizm ve hobiler gibi boş zaman faaliyetleri içinharcadıkları miktarı ve zamanı arttırmıştır. Kişiler, boş zamanlarındageçirecekleri faaliyetlerin seçiminde özgürdür ve kişilerin, boş zamanlarınıgeçirecekleri faaliyetler çok çeşitlidir. Kişiyi, boş zaman faaliyetlerininseçimine ikna etme görevi ise yüksek derecede pazarlama becerisi gerektirmektedir.Bu bağlamda çok sayıda işletme kişilerin boş zamanı ve harcanabilir geliri içinrekabet etmektedir. Buradan hareketle çalışma, pazarlamaya konu olan boş zamanfaaliyetleriyle ilgili genel bir bilgi verme amacı taşımaktadır.Yöntem:Çalışmakapsamında boş zaman pazarlaması konusu kavramsal olarak ele alınarak boş zamanpazarlaması kapsamındaki faaliyetler ile ilgili literatür incelemesiyapılmıştır.Bulgular:Yapılandetaylı literatür incelemesi kişilerin boş zaman faaliyetleri arasındaki seçimlerindepazarlamanın önemini göstermektedir.Amaç:  Sanayi Devrimi ile ülkelerin milligelirlerinde meydana gelen artışın kişisel gelirlere yansıması kişilerin;kültür, spor, eğlence, turizm ve hobiler gibi boş zaman faaliyetleri içinharcadıkları miktarı ve zamanı arttırmıştır. Kişiler, boş zamanlarındageçirecekleri faaliyetlerin seçiminde özgürdür ve kişilerin, boş zamanlarınıgeçirecekleri faaliyetler çok çeşitlidir. Kişiyi, boş zaman faaliyetlerininseçimine ikna etme görevi ise yüksek derecede pazarlama becerisi gerektirmektedir.Bu bağlamda çok sayıda işletme kişilerin boş zamanı ve harcanabilir geliri içinrekabet etmektedir. Buradan hareketle çalışma, pazarlamaya konu olan boş zamanfaaliyetleriyle ilgili genel bir bilgi verme amacı taşımaktadır.Yöntem:Çalışmakapsamında boş zaman pazarlaması konusu kavramsal olarak ele alınarak boş zamanpazarlaması kapsamındaki faaliyetler ile ilgili literatür incelemesiyapılmıştır.Bulgular:Yapılandetaylı literatür incelemesi kişilerin boş zaman faaliyetleri arasındaki seçimlerindepazarlamanın önemini göstermektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofKırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBoş Zamanen_US
dc.subjectBoş Zaman Pazarlamasıen_US
dc.subjectBoş Zaman Pazarlaması Faaliyetlerien_US
dc.subjectTurizmen_US
dc.subjectKonaklamaen_US
dc.titleBOŞ ZAMAN PAZARLAMASI KAPSAMINDAKİ FAALİYETLERE GENEL BİR BAKIŞen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage58en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.endpage71en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster