Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYeşil, Yeliz
dc.contributor.authorVatan, Ahmet
dc.date.accessioned2021-12-12T22:01:04Z
dc.date.available2021-12-12T22:01:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.1501/OTAM_0000000392
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5386/73058
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62515
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3973
dc.descriptionDergiPark: 73058en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractThis study is done for determining Bilecik Şeyh Edebali University ‘s Söğüt and Gölpazarı Vocational Schools students’ willingness for entry into school, knowledge about what their school will provide them in terms of job opportunities and adequacy of their office management education. 5 Likert Scale Survey is applied for 231 students at Söğüt and Gölpazarı Vocational Schools. The statistic analyses are prepared by SPSS 15,0. First part of the study is introduction part, second part is about Office Management and Executive Assistant programme, third part is about the purpose,method and hypotheses of the study, fourth part is about conclusion of the study and the last part is about conclusionen_US
dc.description.abstractBu çalışma; Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi’nde eğitim veren Söğüt ve Gölpazarı Meslek Yüksekokulları’nın Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programında okuyan öğrencilerin, okudukları bölümlere isteyerek mi geldikleri, bu bölümlerin kendilerine hangi imkânları sağlayacağı hakkındaki bilgi düzeylerini ve farkındalıklarını, aldıkları büro yönetimi ve yönetici asistanlığı eğitiminin yeterliliği hakkındaki düşüncelerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Söğüt Meslek Yüksekokulu ve Gölpazarı Meslek Yüksekokulu Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programına kayıtlı 231 öğrenciye 5’li Likert ölçeğine göre hazırlanmış bir anket uygulanmıştır. İstatistiksel analizler, SPSS 15,0 kullanılarak hazırlanmıştır. Çalışmanın birinci bölümünde konu ile ilgili giriş yapılmış ve ikinci bölümde meslek yüksekokullarının Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü hakkında bilgi verilmiş ve üçüncü bölümde ise araştırmanın amacı, yöntemi ve hipotezleri ortaya konmuştur. Dördüncü bölümde, araştırmanın sonucuna değinilmiştir. Daha sonra ise sonuç bölümü yer almaktadıren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.identifier.doi10.1501/OTAM_0000000392
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYönetici Asistanlığıen_US
dc.subjectBüro Yönetimien_US
dc.subjectMeslek Yüksekokuluen_US
dc.titleÖĞRENCiLERiN BÜRO YÖNETİMİ ve YÖNETİCİ ASİSTANLIĞI EĞİTİMİNE BAKIŞ AÇILARI VE FARKINDALIKLARI ÜZERİNE BİR UYGULAMAen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster