Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzdemir, Sami Sonat
dc.contributor.authorÖzdemir, Meltem
dc.contributor.authorPolat, Eray
dc.contributor.authorAksoy, Ramazan
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:58Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:58Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.17339/ejovoc.96993
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5396/73197
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62654
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3924
dc.descriptionDergiPark: 73197en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractIncreasing number of social media visitors and their great interest in social networking all around the world, have caused the social networks become into a kind of advertising media when the original purpose were improving communication. This study aims to clarify the social media applications resulting changes in the perception of social communication by increasing the internet-based sharing opportunities and reveal the efficiency of online advertisements via social networking sitesen_US
dc.description.abstractDünya genelinde, sosyal medya sitelerinin ziyaretçi sayılarını artırmaları ve yoğun ilgi görmeleri, iletişimi ön planda tutan kuruluş amaçlarının aksine, sosyal ağ sitelerinin markalar tarafından reklam ortamı olarak keşfedilmeleri sonucunu doğurmuştur Bu çalışma, gün geçtikçe artan kullanıcı sayılarıyla, insanların sosyal iletişim algılarının değişmesine ve internet tabanlı paylaşım olanaklarının artmasına yol açan sosyal ağ siteleri ve sosyal medya ortamları bünyesinde gerçekleştirilen online reklamların etkinliğinin gözler önüne serilmesini amaçlamaktadır en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.identifier.doi10.17339/ejovoc.96993
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectSosyal Ağ Sitelerien_US
dc.subjectOnline Reklamlaren_US
dc.titleSOSYAL MEDYA KAVRAMI VE SOSYAL AĞ SİTELERİNDE YER ALAN ONLINE REKLAM UYGULAMALARININ İNCELENMESİen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume4en_US
dc.identifier.startpage58en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.identifier.endpage64en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster