Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Sınırlar Özgürleştirir mi? Bir Mimarlık Fakültesi Temel Tasarım Atölyesi Deneyimi
(Trakya Üniversitesi Mimarlık Fakültesi, 2015-04)
Bildiride, tasarım eğitiminde özgür düşünce ve sınırlamaların birbirini nasıl etkilediğini değerlendirmek amacıyla Kırklareli Üniversitesi, Mimarlık Fakultesi, Temel Tasarım Atölyesi deneyimi üzerinden “Sınırlar Özgürleştirir ...
Biyomimetik Şehirler
(2015-02-16)
Şehirlerin doğaya meydan okumaktan çok doğayla uyumlu bir şekilde inşa edilerek daha yaşanabilir yerler olması ne yazık ki henüz yeteri kadar başarılamamıştır. Biyomimikri, insan problemlerini çözmek için doğanın modellerini ...
Creating nature awareness in design education
(Elsevier Science Bv, 2015)
In the current design practice designers mainly focus on nature as the strategy for sustainable product development and solving human problems. Nature provides wealty of the information sources that could be used to explore ...
Kentsel Planlamada Sınırlamalara Yerbilimlerinin Etkisi ve Coğrafi Bilgi Sistemleri (CBS) Kullanımı
(Trakya Üniversitesi, 2015)
Gelismekte olan ülkelerde hızla artan nüfusa paralel olarak yeni yerlesim alanlarına, yeterli besin maddelerine ve enerji kaynaklarına duyulan gereksinim Kentlesme Süreci olarak tanımlanmaktadır. Bu süreçte önlemlerin ...