Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErdal, Gültekin
dc.contributor.authorGücüyener, İsmet
dc.contributor.authorErdal, Kelime
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:54Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/5390/73099
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/62556
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3881
dc.descriptionDergiPark: 73099en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractHigher education sector is globalized as the other sectors. In the last years in Turkey, the increase of the private universities pushed the state universities into compulsory competition. The supplying source of the compulsory competition is the student if it is considered an input. Universities can supply the necessary inputs from outside the country as they can supply inputs in own country. Corporate identity and organizational image is an important resource in this competitive environment. Being able to convert this supply to an input is in parallel with positive organizational imageen_US
dc.description.abstractYükseköğretim sektörü de diğer sektörler gibi küreselleşmiştir. Son zamanlarda ülkemizde özel üniversitelerin sayılarındaki artış, devlet üniversitelerinde de rekabeti zorunlu kılmıştır. Rekabetin besin kaynağı ise girdi olarak değerlendirebileceğimiz öğrencidir. Üniversiteler girdilerini ülke içinden sağladığı gibi ülke dışından da sağlamaktadır. Kurumsal kimlik ve örgütsel imaj bu rekabet ortamında önemli bir kaynaktır. Bu kaynağı girdiye dönüştürebilmek, olumlu örgütsel imajla paralellik göstermektediren_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOrganizational Imageen_US
dc.subjectCorporate Identityen_US
dc.subjectCompetitionen_US
dc.subjectHigher Educationen_US
dc.subjectEducationen_US
dc.subjectÖrgütsel imajen_US
dc.subjectkurumsal kimliken_US
dc.subjectrekabeten_US
dc.subjectyükseköğrenimen_US
dc.subjecteğitimen_US
dc.titleCONTRIBUTIONS OF CORPORATE IMAGE AND CORPORATE IDENTİTY AT THE EDUCATIONAL INSTITUTESen_US
dc.title.alternativeEĞİTİM KURUMLARINDA KURUMSAL KİMLİK, KURUMSAL İMAJ VE EĞİTİME KATKISIen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.startpage54en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.endpage61en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster