Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzdil, Tuncer
dc.contributor.authorYılmaz, İlham
dc.date.accessioned2021-12-12T22:00:52Z
dc.date.available2021-12-12T22:00:52Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.issn2146-7684
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/ejovoc/issue/36676/417555
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/461569
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/3853
dc.descriptionDergiPark: 417555en_US
dc.descriptionejovocen_US
dc.description.abstractGünümüzde bilişim teknolojilerindeki gelişmeler ve küreselleşmenin de etkisiyle her alanda artan rekabet devlet üniversitelerinde de; öğrencilerin adeta bir iç müşteri gibi algılanarak istek ve önerilerinin dikkate alınmasını, öğrencilerin okullarıyla barışık, kendi içinde huzurlu ve özgüveni tam bireyler olarak yetiştirilmelerini zorunlu kılmaktadır. Bu durumda öğrenci memnuniyetinin araştırılması çok daha önemli hale gelmektedir. Bu çalışmada meslek yüksekokulu öğrencilerinin üniversitelerinden ve bölümlerinden memnuniyet düzeyleri araştırılmıştır. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Ahmetli Meslek Yüksekokulunda öğrenim gören Büro Yönetimi ve Yönetici asistanlığı öğrencilerine anket uygulanmış ve elde edilen verilerin istatistiksel olarak incelenmesinde, betimleyici istatistiklerin yanısıra demografik değişkenlere göre anlamlı farklılıklar “tek yönlü varyans analiziyle” ve “tek örneklem  t” testiyle araştırılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre, II. Öğretim öğrencilerinin örgün öğrencilere göre, açık lise öğrencilerinin de meslek lisesi ve düz lise öğrencilerine göre memnuniyet düzeylerinin daha düşük olduğu anlaşılmış, öğrencilerin bölümlerini sevdikleri fakat üniversitelerinden memnun olmadıkları sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.description.abstractToday, advances in Information Technology and the effect of globalization, competition has incrased in every field. Universities also should give importance to their students and they have to see them internal customer and they have to pay attantion to their satisfaction . In this case, the of researching of student satisfaction is becoming more important. The purpose of this study is to measure the satisfaction level of the students who enroll in the office management department of Celal Bayar University (CBU). For this reason, the students were asked to fill out a questionnaire and an analysis was carried out after that. in the statistical analysis of the data, descriptive statistics as well as demographic variables, significant differences according to one-way ANOVA with” and “one-sample t test were examined.According to the results of statistical research, they are satisfied with the departmant but it was concluded that they are not satisfied with their university .en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherKırklareli Üniversitesien_US
dc.relation.ispartofEjovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectmemnuniyet düzeyien_US
dc.subjecthizmet kalitesien_US
dc.subjectfiziksel-sosyal koşullaren_US
dc.subjectsatisfaction levelen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectphysical conditionsen_US
dc.subjectsocial conditionsen_US
dc.titleMESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÜNİVERSİTE EĞİTİMLERİNDEN MEMNUNİYET DÜZEYLERİ: MCBÜ AHMETLİ MYO ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMAen_US
dc.title.alternativeVOCATIONAL SCHOOL OF HIGHER EDUCATION STUDENTS 'LEVELS OF SATISFACTION FROM UNIVERSITY EDUCATION : MEASURING THE SATISFACTION LEVEL OF CELAL BAYAR UNIVERSİTY AHMETLİ VOCATIONAL SCHOOL OF HIGHER EDUCATION STUDENT’Sen_US
dc.typearticle
dc.department[KLÜ Yayınları]
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.startpage121en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.endpage129en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster