Bölüm "Fakülteler, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü" Turizm Fakültesi için listeleme
Toplam kayıt 30, listelenen: 21-30
-
Psikolojik Güçlendirmenin Kariyer Motivasyonuna Etkisinde Yöneticiye Güvenin Aracılık Rolü: İstanbul’daki Otel Çalışanları Üzerine Bir Araştırma
(2020)Bu çalışmada, otel çalışanlarına uygulanan psikolojik güçlendirme unsurlarının kariyermotivasyonuna olan etkisinin araştırılması amaçlanmaktadır. Ayrıca psikolojik güçlendirme vekariyer motivasyonu arasındaki ilişkiye ... -
The Relationships Between Psychological Empowerment Organizational Trust and Employee Motivation: An Empirical Research on Hotel Employees in Istanbul
(2021)Today, with the understanding of employee empowerment, it is possible to respond quickly to customer demands and expectations in hotel businesses where intense competition exists. With employee empowerment, the employee ... -
Sürdürülebilir Turizm Gerçekten Sürdürülebilir Mi?: Sürdürülebilir Turizme Yönelik Eleştirel Değerlendirmeler
(2019)Bu çalışma, sürdürülebilir turizm olgusuna yönelik eleştirileri ortaya koymak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Bu kapsamda öncelikle,literatür taraması gerçekleştirilmiş ve sürdürülebilir turizme yönelik eleştirileri içeren ... -
Şehir Hakkı ve Turizm: İstanbul Üzerine Ampirik Bir Çalışma
(2019)Bu çalışmanın amacı şehirlerdeki dönüşümlere yönelik çalışma yapan sivil toplumkuruluşlarının (STK), kamu kurumlarının ve özel sektörün şehir hakkı kavramı ile ilgilidüşüncelerinin tespit edilmesi, İstanbul’un şehir hakkının ... -
Trakya Bölgesinin Ekolojik Tarım Turizmi Potansiyeli ve Pazarlanabilirliği
(2017)Üretimde kimyasal girdi kullanmadan, üretimden tüketime kadar her aşaması kontrollü ve sertifikalı tarımsal üretim biçimi olan ekolojik tarım; toprak ve su kaynakları ile havayı kirletmeden, çevre, bitki, hayvan ve insan ... -
Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi
(2012)Teknolojinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte ülkemizde ve dünyada internet kullanım oranı büyük bir hızla artmaktadır. Tüketicilerin de mal ve hizmet alımlarında pazarlamanın bu yeni pazarlama kanalından etkilendikleri ... -
Utilizing the sustainable livelihoods approach to evaluate tourism development from the rural host communities’ point of view: The case of Cappadocia (Turkey)
(Editura Universitatii din Oradea, 2018)The objective of this study was to contribute to and expand the limited knowledge base of the ways in which tourism development impacts rural livelihoods. It traced the process of tourism-based livelihood development in ... -
Veganların Restoranlarda Karşılaştıkları Sorunlar Üzerine Bir Araştırma
(2017)Bu çalışmada farklı tüketici gruplarının farklı beklentileri ve tercihleri olduğu gerçeğinden yola çıkarak yiyecek-içecek sektörünü ilgilendiren ve bugüne kadar araştırmalarda çok fazla değinilmeyen bir konu olan veganların ... -
Yiyecek İçecek Sektörü Çalışanlarının Algıladıkları Ödül Tatmininin İş Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Psikolojik Ödüllendirmenin Aracılık Rolü
(2019)Araştırmada yiyecek içecek işletmeleri çalışanlarının ödüllendirme uygulamalarından duyduklarıtatmin düzeylerinin iş memnuniyeti üzerindeki etkisinin ve bu etkiyi yaratmada psikolojiködüllendirmenin aracılık rolünün ... -
Zincir/ Grup Otel İşletmelerinde Müşterilerin Marka Değerine Yönelik Tutumsal Farklılıklarının İncelenmesi: İstanbul İli Örneği
(2014)Bu araştırma, zincir/grup otel müşterilerinin marka değeri bileşenlerini açığa çıkarmayı ve otel müşterilerin marka değerine yönelik tutumsal farklılıklarının incelemesini amaçlamaktadır. Araştırmaya İstanbulda faaliyet ...