Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖztaş, Sezai
dc.date.accessioned2021-12-12T16:50:36Z
dc.date.available2021-12-12T16:50:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2147-1185
dc.identifier.issn2147-1185
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpjM01qQXhNUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/2355
dc.description.abstractOrtaöğretimdeki derslerden biri olan tarih dersleri değer eğitiminin verilebileceği önemli derslerden biridir. Günümüzde gerek dünyada gerekse ülkemizde tarih derslerinde değer eğitimine daha büyük bir önem verilmektedir. Ülkemizde yenilenen ortaöğretim tarih programlarını incelediğimizde değer eğitimine ayrı bir önem verildiği açıkça görülmektedir. Tarihî filmler değer eğitimi için önemli bir kaynaktır. Öğrencilere tarihî filmlerle değer eğitiminin kazandırılmasının öğrenciler üzerinde bırakacağı olumlu etkilerin göz ardı edilmemesi ve değer eğitiminde işlevsel olarak kullanılması önem arz etmektedir. Bu bakımdan tarih eğitiminde değer eğitimi kazandırılmasında tarihî filmlerin kullanılması son derece önemlidir. Bu çalışmanın amacı tarih eğitimi ve değerler ilişkisi üzerinde durmak ve ortaöğretimde tarihî filmler ile öğrencilere değer eğitiminin nasıl verilebileceğini ortaya koymaktıren_US
dc.description.abstractHigh school history courses can be considered one of the most important courses in which values education can be provided. Today more importance is given to values education in history courses both in our country and in the world. It can be clearly observed in our country that special attention has been given to values education in history courses in the recently restructured high school education program. Historical films are important sources for values education. Taking into consideration the positive effects on the students created by the values education through historical films and using the historical films in values education are extremely important. Therefore it is important to use historical films in history courses for values education. The aim of this study is to emphasize the relation between history education and values education and to show how to provide values education through historical films to students in high school educationen_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofİnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectÖzelen_US
dc.subjectMüziken_US
dc.titleOrtaöğretim Tarih Derslerinde Tarihî Filmlerin Değer Eğitiminde Kullanımıen_US
dc.title.alternativeThe Use of the Historical Films in the High School History Courcesen_US
dc.typearticle
dc.departmentFakülteler, Fen-Edebiyat Fakültesi, Tarih Bölümü
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage3076en_US
dc.identifier.issue5en_US
dc.identifier.endpage3099en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorÖztaş, Sezai


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster