Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSü Eröz, Sibel
dc.contributor.authorDoğdubay, Murat
dc.date.accessioned2021-12-12T16:49:25Z
dc.date.available2021-12-12T16:49:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn1302-504X
dc.identifier.issn2147-7973
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpJd05UTXpNdz09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/1944
dc.description.abstractTeknolojinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte ülkemizde ve dünyada internet kullanım oranı büyük bir hızla artmaktadır. Tüketicilerin de mal ve hizmet alımlarında pazarlamanın bu yeni pazarlama kanalından etkilendikleri görülmektedir. İnternet kullanımı ve sosyal medya turizm işletmeleri açısından da turistik ürün tercihinde son derece önemli bir araç olarak ortaya çıkmaktadır. Dolayısıyla turistik ürün tercihinde sosyal medyanın rolünün incelenmesi ve bu platformların etik açıdan da değerlendirilmeleri gereklilik göstermektedir. Yapılan literatür taramasında turizm işletmeleri açısından böyle bir çalışmanın yapılmadığı gözlemlenmiştir. Bu da çalışmanın gerekliliğini ortaya koymaktadır. Bu bağlamda; çalışmanın ana amacı, turizm işletmelerinde sosyal medyanın pazarlama etiği kapsamında fonksiyonunu açıklamaktır.en_US
dc.description.abstractInternet usage rate increases rapidly with the development and spread of technology not only in our country but also in the world. It has been seen that consumers are affected by these marketing channels in the purchases of goods and services, as well. Internet usage and social media has been appeared out as an important channel in the choice of tourist products in terms of tourism businesses as well. So it has been shown the necessity that social media's role must be analyze in the choice of tourist product and this platforms must be evaluate in the aspects of ethic. The literature review found that there isn't a study in terms of tourism businesses. This study also demonstrated the need. In this context, the main purpose of the study, explain the function of social media in tourism enterprises within the scope of marketing ethicsen_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofDokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletme Finansen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectİktisaten_US
dc.subjectOtelciliken_US
dc.subjectKonaklamaen_US
dc.subjectSpor ve Turizmen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectSosyal Çalışmaen_US
dc.subjectSosyolojien_US
dc.titleTuristik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisien_US
dc.title.alternativeThe Role Of Social Media In The Choice Of Tourist Products And Ethical Relationshipen_US
dc.typearticle
dc.departmentFakülteler, Turizm Fakültesi, Turizm İşletmeciliği Bölümü
dc.identifier.volume27en_US
dc.identifier.startpage133en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.endpage157en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster