Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, Tuncay
dc.contributor.authorYenihan, Bora
dc.date2014-07-22
dc.date.accessioned2014-07-22T13:19:40Z
dc.date.available2014-07-22T13:19:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.11857/190
dc.description.abstractKurumsal bağlılık günümüz şartlarında (ilerleyen teknoloji, iletişim kanallarının artması ve yaygınlaşması vb.) organizasyonların rekabet ortamında ayakta kalabilmesi adına önemli bir olgu olarak ortaya çıkmaktadır. Üretim faktörlerinden "emek" her sektörde ön plana çıkarken artık bir maliyet unsuru değil aksine yatırım unsuru olarak kabul görmeye başlamıştır. Bunun sonucunda organizasyonlar yatırım yaptıkları "emek" unsurundan maksimum verimi alabilmek ve devamında organizasyon bünyesinde muhafaza edebilmek için çeşitli stratejiler geliştirerek çeşitli araçlar vasıtasıyla bu stratejileri uygulamaya koymaktadırlar. Kurumsal bağlılık, özellikle bir örgüt kültürü oluşturup çalışanları bu kültüre dahil ederek tesis edilebilecek ve çalışanlardan yüksek verim almayı ve çalışanları organizasyon bünyesinde tutmayı kolaylaştıracak bir araçtır. Kurumsal bağlılığın tesis edildiği ve tesis edilmediği durumlarda karşılaşılabilecek sonuçlar (olumlu veya olumsuz yönde) çalışmanın konusunu oluşturmaktadır.
dc.language.isotur
dc.publisherSakarya Üniversitesi
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKurumsal bağlılık
dc.subjectPerformans
dc.subjectİşgören devir hızı
dc.subjectStres
dc.titleKurumsal Bağlılık ve Sonuçları
dc.typearticle
dc.departmentFakülteler, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü
dc.relation.publicationcategory[Belirlenecek]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster