Konu "İletişim" için TR-Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-14
-
ANTI-SOVIETISM IN TURKISH LEFT: CONCEPT OF SOCIAL IMPERIALISM, THREE WORLD THEORY AND PROLETERIAN REVOLUTIONIST ENLIGHTEMENT (PDA) MOVEMENT
(2018)The tension between the USSR and China in 1960s has been knownas the 'Moscow-Beijing Split' in the political history. The CPC's (TheCommunist Party of China) critiques against the CPSU (the CommunistParty of Soviet Union) ... -
İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ VE ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖĞRENCİLERİNE DAİR GÜNCEL VERİLER IŞIĞINDA MEDYA OKURYAZARLIĞI
(2017)19.yy da başlayan endüstrileşme ve kalkınma hamleleri o zaman ki anlayışta büyük bir gücü simgelemekteydi. 20.yy ile beraber endüstrileşmenin gücü 2.Dünya Savaşı ile beraber yön değiştirmeye başlamış ve günümüze kadar gelen ... -
Kamu Harcamaları ile Özel Tüketim Harcamaları Arasındaki İlişki: Türkiye Örneği
(2016)Bu çalışmanın amacı kamu harcamalarının, özel tüketim harcamaları üzerinde bir etkisinin olup olmadığını Türkiye örneğinde araştırmaktır. 2006:Q1-2016:Q2 dönemi baz alınarak değişkenler arasındaki ilişki zaman serileri ... -
KIRIM TATAR BASININDA BİR PEDAGOJİ DERGİSİ: OKUV İŞLERİ
(2015)Kırım Tatar Türk kültürünün incelenmesinde basın ayrıcalıklı bir yere sahiptir. Çünkü Kırım Türklerinin yaşamında basın sadece haber veren tek yönlü bir kaynak olmamıştır. Bilindiği gibi bu alandaki ilk girişimler İsmail ... -
KÜRESEL KRİZ, SOSYAL PİYASA EKONOMİSİNE GEÇİŞ İÇİN BİR FIRSAT OLABİLİR Mİ?
(2013)2007 yılının ortalarında ABD finans piyasalarında yaşanmaya başlayan ve kısa sürede küresel bir hale dönüşen ekonomik kriz, dünya ekonomisinin ciddi bir durgunluğa girmesine yol açmıştır. Küresel ekonomik krizle mücadele ... -
Medya profesyonellerinin ve medyanın aile algısı
(2011)Medya ülkemizde ve dünyada 1980 sonrasının, küreselleşme süreci ile birlikte düşünüldüğünde önemli bir aktörü olduğu görülecektir. Medya, bugüne değin birçok araştırmanın konusu olmuştur. Ancak yapılan araştırmalara ... -
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI
(2016)Her geçen gün gelişen bilgi ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler interneti günlük yaşamın vazgeçilmezleri arasına almıştır. İnternet ortamında, kullanıcıların kendilerini tanımlayarak her kültürden farklı kullanıcı ile ... -
Örgütsel Bağlılık, Çalışan Performansı ve Motivasyon Faktörleri ile Örgütsel İletişim Arasındaki İlişkinin Sosyal Hizmet İşletmeleri Açısından İncelenmesi
(2016)Çalışanların örgütsel bağlılıklarının, performanslarının ve motivasyonlarının işletmeler açısından ne derece önemli olduğunu ortaya koyan çok sayıda çalışma vardır. Ancak bu faktörleri, örgütsel iletişim bağlamında birlikte ... -
Restoran Pazarlamasında 7 P: Etnik Bir Restoranda Örnek Olay İncelemesi
(2017)Günümüzde değişen tüketici beklentilerini karşılamanın yanı sıra artan rekabet karşısında restoran işletmecileri pazarlama karması elemanlarında önemli değişikliklere gitmektedir. Bu çalışmanın amacı etnik restoran pazarlaması ... -
Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi
(2017)Bu makalede, satış sürecinde satış elemanlarının karşı tarafta algılanan ses özelliğinin müşterinin satın alma eğilimi üzerinde bir etkisinin olup olmadığı ve bunun güven üzerinden yönelip yönelmediği araştırılmaktadır. ... -
SELANİK PİSKOPOSU GRİGORİOS PALAMAS VE ORTODOKS HRİSTİYAN KİLİSESİNDE HESYATİK GELENEK
(2019)Bu çalışmada, XIV. yüzyılda ortaya çıkan ve kilise tarihinde “Palamism” ya da“Hesyatik” olarak bilinen ve bir süre esir olarak Türklerle birlikte yaşama tecrübesine desahip olmuş olan Grigorios Palamas’ın (1296-1359) ... -
Televizyon programları, reklamlar ve çocuklar
(2011)Bu çalışma; ulusal ve uydu üzerinden yayın yapan televizyon kanallarında çocuğa yönelik programlar ve bu programlarda yayınlanan reklamların içerik analizini yapmayı, reklamlarda kullanılan dil, söylem ve yöntemleri ortaya ... -
Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi
(2012)Teknolojinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte ülkemizde ve dünyada internet kullanım oranı büyük bir hızla artmaktadır. Tüketicilerin de mal ve hizmet alımlarında pazarlamanın bu yeni pazarlama kanalından etkilendikleri ... -
Yeni Toplumsal Hareketler ve Dijital Ağlarda İletişim: Eleştirel Bir Yaklaşım
(2019)Dijital iletişim ağların gündelik hayatımızın bir parçası haline geldiğigünümüzde, yeni toplumsal hareketlerin bu yeni araçları kullanım biçimlerisıklıkla tartışılmaktadır. Toplumsal hareket iletişiminin sosyal medyaplatformlarına ...