Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Okul Öncesi Dönemde Çocuk Oyunlarındaki Değer Unsurları: Sınıf Yönetimine Yansımaları
(2019)
Bu araştırmanın amacı, okul öncesi öğretmenlerinin görüşlerine göre, okul öncesidönemde oynanan oyunların içerdiği değer unsurlarını ve bunun sınıf yönetimineyansımalarını incelemektir. Araştırma nitel araştırma deseninde ...
İlkokullarda Çalışan Öğretmenlerin, Maarif Müfettişleri ve Okul Müdürlerinin Yapmış Olduğu Rehberlik Çalışmalarından Yararlanma Düzeylerinin İncelenmesi*
(2016)
İlkokullarda çalışan öğretmenlerin etkililiklerinin arttırılmasında rehberlik çalışmalarının büyük rolü bulunmaktadır. İlkokullarda çalışan öğretmenlere yönelik rehberlik çalışmaları genellikle maarif müfettişleri ve okul ...
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Yeterliklerine İlişkin Öğrenci Görüşleri
(2018)
Bu araştırmanın amacı, öğrenci görüşlerine göre öğretmenlerin sınıf yönetimi yeterliklerini belirlemektir. Araştırma, nicel ve nitel araştırma yöntemlerinin birlikte kullanıldığı karma desende yürütülmüştür. Araştırmanın ...
School Happiness: A Scale Development and Implementation Study
(2019)
Purpose: This research aimed to determine schoolhappiness level of the teachers based on their opinions. For this purpose, ‘School Happiness Scale’ was developed by the researchers. The validity and reliability of the ...
School Happiness: Parents’ Opinion on Required Qualifications for School Happiness
(2018)
In this study it was aimed to determine the parents’ opinions on the requiredqualifications for students’ happiness in school. This study was designed as aqualitative research design. Study group consists 20 parents. A ...
Öğrenci görüşlerine göre ilköğretim ve ortaöğretim öğretmenlerinin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri
(2013)
Bu çalışmanın amacı, ilk ve ortaöğretim okullarında çalışan öğretmenlerin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeylerini belirlemektir. Araştırmada, tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, 2010-2011 eğitim ...
Öğretmenlerin Meslekî Gelişimleri: Engeller ve Öneriler
(2019)
Eğitimde niteliğin geliştirilebilmesi için öğretmenlerin meslekî gelişimlerinin önündekiengellerin belirlenmesi ve bu engellerin ortadan kaldırılmasına yönelik öneriler geliştirilmesibüyük önem taşımaktadır. Bu araştırmanın ...