Ara
Toplam kayıt 10, listelenen: 1-10
Sosyal Medyanın Tatil Tercihlerine Etkisi: Kırklareli Üniversitesi Turizm Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
(2019)
İnternet teknolojisi ile birlikte günümüzde bilginin çok hızlı yayılması ve bu yayılmada aktifrolü bulunan sosyal medya, turizmde bireylerin tatil kararlarını etkileyen önemli bir unsurhaline gelmiştir. Bu gerekçe ile bu ...
Akademisyenlerin Boş Zaman Aktivitelerine Katılımı, İş Tatmini ve İş Verimliliği: Kırklareli Üniversitesi’nde Bir Araştırma
(2018)
Bu çalışmanın amacı akademisyenlerin (a) sıklıkla katılım sağladıkları boş zaman aktivitelerinin ortaya çıkarılması ve (b)akademisyenlerin boş zaman aktivitelerine katılımının iş tatminine ve iş verimliliği üzerine etkilerini ...
A Research on the Shopping Trends of Bulgarian Tourists with the View of the Tradesmen of Edirne Selimiye Arasta
(2020)
Shopping tourism is an important element of destination marketing within the scope of nationalor international tourism movements. Restaurants, hotels, recreation centers, shopping centers aswell as traditional bazaar ...
DESTİNASYON ÇEKİM UNSURLARININ ZİYARETÇİ TATMİNİ ÜZERİNE ETKİSİ: KIRKLARELİ İLİ ÖRNEĞİ
(2018)
Bu çalışmada, Kırklareli ilini ziyaret eden ziyaretçilerin tatminlerine etkisi olan destinasyon çekiciliklerin belirlenmesidir. Bukapsamda Kırklareli ilini ziyaret eden 439 yerli ziyaretçiden 25 Nisan – 6 Haziran 2017 ...
The Investigation of Festival Loyalty of Local Public According to Demographic Variables
(2020)
The aim of this study is to examine the perception of local people about festival loyalty in termsof demographic variables. The sample of this study consists of indigenous people living in Şiledestination. Data were collected ...
Yavaş Yemek: Şile Yeryüzü Pazarı Ziyaretçilerinin Memnuniyet Düzeylerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
(2018)
Uluslararası Yavaş Hareketi’nden doğan Yavaş Yemek felsefesi, yerel üreticinin korunması ve geleneksel lezzetlerin sürdürülmesi için uluslararası bir ağı içermektedir. Yavaş Yemek felsefesi kapsamında ortaya çıkan Yeryüzü ...
Investigation of Tourism General Environment of Disneyland Paris Theme Park: A Qualitative Research
(2018)
The theme parks are star players of leisure and tourism industry. They also have positive contributions to the economic, socio-cultural and physical structures of the tourism destinations they are in. While theme parks are ...
Restoran Pazarlamasında 7 P: Etnik Bir Restoranda Örnek Olay İncelemesi
(2017)
Günümüzde değişen tüketici beklentilerini karşılamanın yanı sıra artan rekabet karşısında restoran işletmecileri pazarlama karması elemanlarında önemli değişikliklere gitmektedir. Bu çalışmanın amacı etnik restoran pazarlaması ...
Yerel Halkın Festival Etkilerine Yönelik Algılarının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
(2020)
Bu araştırmada Uluslararası Şile Bezi Kültür ve Sanat Festivali’ne katılan yerel halkınfestival etkilerine yönelik algıları, algıladıkları değer, memnuniyet ve sadakatleriölçülmüştür. Araştırmada festivale katılan 97 yerli ...
Trakya Bölge Halkının Destinasyon Yönelimlerindeki Rekreasyonel Etkinlik Tercihlerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
(2016)
Bu araştırma, Trakya Bölge (Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ İlleri) halkının destinasyon yönelimlerindeki rekreasyonel etkinlik tercihlerinin demografik değişkenler açısından incelenmesini amaçlamaktadır. Veriler, anket ...