Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Development of a Scale on e-Consumers' Attitudes towards Ethically Questionable Online Behaviors*
(2016)
Bu çalışmanın amacı e-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara karşı tutumlarını (e-CEQOB) ölçmeye yönelik geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirmeye çalışmaktır. E-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara ...
AVANTAJLI FİYAT HER ZAMAN ADİL ALGILANIR MI? MÜŞTERİ KİMLİĞİ BAZLI FARKLILAŞTIRILMIŞ FİYATLANDIRMA, MÜŞTERİ GRUBU VE PARA İADESİNİN ETKİLERİ
(2019)
Çalışmada, eski ya da yeni mu?şterilere daha yu?ksek fiyat sunmak şeklinde uygulanan birmu?şteri kimliği bazlı fiyat farklılaştırmasının, mu?şterilerin avantajlı ya da dezavantajlıfiyat alması ve işletmenin para iadesi ...
Development of a scale on e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors
(Bogazici Universitesi, 2016)
The purpose of this study is to develop a valid and reliable scale to measure e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors (e-CEQOB). A scale measuring e-consumers' attitudes towards such behaviors ...