Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Turistik Ürün Tercihinde Sosyal Medyanın Rolü ve Etik İlişkisi
(2012)
Teknolojinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte ülkemizde ve dünyada internet kullanım oranı büyük bir hızla artmaktadır. Tüketicilerin de mal ve hizmet alımlarında pazarlamanın bu yeni pazarlama kanalından etkilendikleri ...
ANTI-SOVIETISM IN TURKISH LEFT: CONCEPT OF SOCIAL IMPERIALISM, THREE WORLD THEORY AND PROLETERIAN REVOLUTIONIST ENLIGHTEMENT (PDA) MOVEMENT
(2018)
The tension between the USSR and China in 1960s has been knownas the 'Moscow-Beijing Split' in the political history. The CPC's (TheCommunist Party of China) critiques against the CPSU (the CommunistParty of Soviet Union) ...
Middle-Income Trap: A Literature Review
(2019)
Çalışmanın amacı, ilk defa Gill ve Kharas (2007) tarafından ortaya atılan ve iktisat literatüründe görece yeni bir terimolan “Orta gelir tuzağı” kavramının teorik ve ampirik boyutlarını analiz etmektir. Orta gelir tuzağı ...