Ara
Toplam kayıt 393, listelenen: 1-10
THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL CULTURE AND KNOWLEDGE SHARING: KIRKLARELİ SAMPLE OF MANUFACTURING SECTOR
(2014)
Bilgi, günümüzde işletmeler için çok önemli bir kaynaktır. Bilgi işletmeleri ayakta tutmanın yanı sıra tüm ürün ve hizmetlerin önemli bir parçası haline gelmiştir. Bilginin işletmeye yarar sağlaması için bilgi yönetimi ...
KIRKLARELİ İLİ GIDA VE İÇECEK İMALATI SEKTÖRÜNÜN REKABETÇİLİK DÜZEYİNİN ANALİZİ
(2014)
Küreselleşme ile birlikte değişen rekabet olgusu beraberinde bu olguyu sadece işletmelerin değil şehirlerin ve sektörlerin üzerinde durması gereken önemli kavramlardan biri haline getirmiştir. Bu bağlamda şehirlerin ve ...
A RESEARCH ON BRAND ADDICTION
(2014)
Bu çalışmada marka bağımlılığına ilişkin örnek tüketici kitlesi üzerinde şampuan markaları tercihleri ortaya konmaya çalışılmıştır. Çalışmanın amacı seçilen tüketici kitlesinin kullandıkları markaya olan bağımlılıklarını ...
Türkiye’deki Banka Krizlerine Yönelik Ekonometrik Bir Yaklaşım: Markov Rejim Değişim Modeli
(2017)
Türkiye ekonomisi özellikle 1990 sonrası dönemde, aynı diğer gelişmekte olan ülkeler gibi,çok önemlibankacılık krizleri yaşamıştır. Bu doğrultuda, 1990-2013 dönemini kapsayan bu çalışmaTürkiye’de yaşananbankacılık krizlerinin ...
HUMOUR STYLES AND CRITICAL THINKING DISPOSITIONS IN ADOLESCENTS
(2019)
Humour and critical thinking are two concepts that fosters and generates each other; thereforethey cannot be thought separately from each other. These two concepts together are the mostsignificant and effective skills that ...
VERGİ ALGISI ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI: KIRKLARELİ İLİNDE YAŞAYAN İNSANLARIN VERGİ ALGISI
(2015)
Bireylerin vergi ile ilgili sorumluluklarını yerine getirmesinde, vergiye karşı olan tutum ve davranışlarının önemli bir yeri vardır. Bu çalışma Kırklareli ilinde yaşayan bireylerin vergi algısını, vergi bilincini, vergiye ...
YAŞANABİLİRLİK KAVRAMI BAĞLAMINDA KAMUSAL/AÇIK MEKÂNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ: KIRKLARELİ KENT MERKEZİ ÖRNEĞİ
(2017)
Kent ölçeğinde artan nüfus, kent içindeki kamusal alanların önemini arttırmıştır. Kent kullanıcısının günlük hayatta ihtiyaç duyduğu kamusal mekânların günümüz planlama uygulamalarında üretilemediği, üretilen kamusal ...
Yiyecek İçecek Sektörü Çalışanlarının Algıladıkları Ödül Tatmininin İş Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Psikolojik Ödüllendirmenin Aracılık Rolü
(2019)
Araştırmada yiyecek içecek işletmeleri çalışanlarının ödüllendirme uygulamalarından duyduklarıtatmin düzeylerinin iş memnuniyeti üzerindeki etkisinin ve bu etkiyi yaratmada psikolojiködüllendirmenin aracılık rolünün ...
TÜRKİYE MOBİL TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE NUMARA TAŞIMA YÖNETMELİĞİNİN UYGULAMAYA GEÇMESİNDEN SONRA DEĞİŞTİRME MALİYETİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ
(2017)
Müşteri sadakati mobil iletişim ve telekomünikasyon sektörü için oldukça önemlidir. Müşteri sadakati üzerinde etkili olan unsurlardan birisi de değiştirme maliyetleridir. Değiştirme maliyetleri yükseldikçe, müşteri sadakat ...
Bariatrik Cerrahi Sonrası Kilo Geri Alımının; Gece Yeme, Duygusal Yeme, Yeme Endişesi, Depresyon ve Demografik Özellikler Tarafından Yordanması
(2019)
Amaç: Bu çalışmanın amacı, bariatrik cerrahi sonrasında görülebilenkilo geri alımının; depresyon, gece yeme, duygusal yeme, yeme endişesive çeşitli demografik özelliklerle ilişkisini değerlendirmektir.Yöntem: Araştırmanın ...