Search
Now showing items 1-3 of 3
MÜŞTERİLERLE İLGİLİ SOSYAL STRESÖRLER ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
(2020)
Müşterilerle ilgili sosyal stresörler, müşterilere hizmet sunan çalışanların iş yerindeki müşterilerle sosyaletkileşim sırasında yaşadığı iş stresi olarak tanımlanmaktadır. Özellikle hizmet sektöründe çalışanlarıtehdit ...
Şiddet Önleme İklimi Ölçeğinin Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(2020)
şyerinde şiddete maruz kalmak bir yandan çalışanların stres, depresyon,kaygı ve tükenmişlik düzeylerini arttırmakta diğer yandan ise örgütünverimini düşürmektedir. Şiddet önleme iklimi, işyerinde şiddet veyasaldırganlığın ...
Müşteri Sözlü Saldırganlığının Çalışanların İşten Ayrılma Niyeti Üzerine Etkisi: Duygusal Tükenmenin Aracılık Rolü
(2020)
Hizmet sektörü günümüzün hızla büyüyen sektörlerinden biridir ve bu sektörde istihdam edilenlerin sayısıve oranı her geçen yıl artmaktadır. Ancak, çalışanlar ile müşteriler arasındaki güç dengesizliği zaman zamançalışanlar ...