Browsing by Author "Sığırcı, Özge"
Now showing items 1-5 of 5
-
AVANTAJLI FİYAT HER ZAMAN ADİL ALGILANIR MI? MÜŞTERİ KİMLİĞİ BAZLI FARKLILAŞTIRILMIŞ FİYATLANDIRMA, MÜŞTERİ GRUBU VE PARA İADESİNİN ETKİLERİ
Sığırcı, Özge; Gegez, A. Ercan (2019)Çalışmada, eski ya da yeni mu?şterilere daha yu?ksek fiyat sunmak şeklinde uygulanan birmu?şteri kimliği bazlı fiyat farklılaştırmasının, mu?şterilerin avantajlı ya da dezavantajlıfiyat alması ve işletmenin para iadesi ... -
Development of a scale on e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors
Altuna, Oylum Korkut; Arslan, F. Müge; Gegez, A. Ercan; Sığırcı, Özge (Bogazici Universitesi, 2016)The purpose of this study is to develop a valid and reliable scale to measure e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors (e-CEQOB). A scale measuring e-consumers' attitudes towards such behaviors ... -
Development of a Scale on e-Consumers' Attitudes towards Ethically Questionable Online Behaviors*
Bu çalışmanın amacı e-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara karşı tutumlarını (e-CEQOB) ölçmeye yönelik geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirmeye çalışmaktır. E-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara ... -
TELL ME ABOUT THE IMAGE OF THE PERSON WHO CONSUMES HOME-PACKED MEALS: AN ALTERNATIVE WAY TO PROMOTE HEALTHY EATING AMONG UNIVERSITY STUDENTS
Sığırcı, Özge (2020)It is a common and usual behavior in a variety of cultures for consumers to bring their home-packed meals to the settings like school or workplace where they spend their entire day. Besides this behavior is not common and ... -
UNDERSTANDING MONEY: A FRAMEWORK FOR UNDERSTANDING RESEARCH ON MONEY CONSTRUCT IN CONSUMER BEHAVIOR
Sığırcı, Özge (2020)Different disciplines such as economics, sociology, philosophy, and psychology have examined thedifferent dimensions of money construct from different perspectives. In this paper, our aim is to review,summarize and categorize ...