Browsing by Author "Kurtuldu, Günay"
Now showing items 1-8 of 8
-
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
Akademisyenlerin çalışmaları ve gerçekleştirdikleri faaliyetler; kaliteli eğitim, nitelikli insan yetiştirme ve bilimde ilerleme konularında önemli katkılar sağlamaktadır. Daha kaliteli eğitim verilerek öğrencilerin ... -
BUSINESS MODELS OF "STARBUCKS" AND "KAHVE DÜNYASI" AND THEIR GLOBALIZATION PROCESSES
Kurtuldu, Günay (Kırklareli Üniversitesi, 2016)Starbucks is a business model which has been exported and being successful in abroad.The aim of the study is to discuss and offer suggestions about the export and globalisationprocess of Turkey originated business model ... -
DOĞRUDAN YABANCI YATIRIMLAR’IN TÜKETİCİLER TARAFINDAN YEREL OLARAK ALGILANMASINDA ETKİLİ OLABİLECEK FAKTÖRLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Kurtuldu, Günay (Kırklareli Üniversitesi, 2014)Küreselleşme ile birlikte dünya pazarlarının serbestleşmesi, dünyada gerçekleştirilendoğrudan yabancı yatırımların (DYY) sayısının artmasına neden olmuştur. DYY’ningerçekleştirildiği ülkedeki tüketicilerin DYY’yi yerel ... -
Evaluations of international brand alliances
Kurtuldu, Günay; Okumuş, Abdullah (Inderscience Enterprises Ltd, 2021)The purpose of this paper is to understand how Turkish consumers evaluate international brand alliances (IBAs) in terms of perceived fit, ethnocentrism, collectivism, perceived foreignness, attitudes, and purchase intentions ... -
Examination of Potential Factors Related with the Success of International Brand Alliances
Kurtuldu, Günay; Okumuş, Abdullah (Ege Univ, Fac Economics & Admin Sciences, 2018)Showing factors related with success of an international brand alliance formed between a local and a foreign brand in Turkey, would provide vital and directive information for managers of local and foreign brands who ... -
GENİŞLETİLMİŞ TEKNOLOJİ KABUL MODELİ BAĞLAMINDA MOBİL ALIŞVERİŞ UYGULAMALARININ BENİMSENMESİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Seyhun, Selen; Kurtuldu, Günay (2020)Mobil pazarlama faaliyetleri kapsamında sunulan mobil alışveriş uygulamaları, tüketicilertarafından yoğun olarak kullanılmaktadır.Bu bakımdan, tüketicilerin mobil alışverişuygulamalarınıkullanma kararı vermelerini ... -
TÜKETİCİLERİN TOPLULUKÇULUK DEĞERLERİNİN ÖLÇÜLMESİ HAKKINDA BİR ÖLÇEK GEÇERLEMESİ
Kurtuldu, Günay (Kırklareli Üniversitesi, 2016)Tüketicilerin toplulukçuluk ve bireyselcilik değerlerinin ölçülmesinde farklı bakışaçılarına göre değişik değerlendirmeler yapılmakta ve toplulukçuluk ve bireyselciliğinölçülmesinde kullanılabilecek farklı ölçeklerden ... -
TÜRKİYE MOBİL TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE NUMARA TAŞIMA YÖNETMELİĞİNİN UYGULAMAYA GEÇMESİNDEN SONRA DEĞİŞTİRME MALİYETİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ
Dülgeroğlu, İsmail; Kurtuldu, Günay (2017)Müşteri sadakati mobil iletişim ve telekomünikasyon sektörü için oldukça önemlidir. Müşteri sadakati üzerinde etkili olan unsurlardan birisi de değiştirme maliyetleridir. Değiştirme maliyetleri yükseldikçe, müşteri sadakat ...