Browsing by Author "Gegez, A. Ercan"
Now showing items 1-3 of 3
-
AVANTAJLI FİYAT HER ZAMAN ADİL ALGILANIR MI? MÜŞTERİ KİMLİĞİ BAZLI FARKLILAŞTIRILMIŞ FİYATLANDIRMA, MÜŞTERİ GRUBU VE PARA İADESİNİN ETKİLERİ
Sığırcı, Özge; Gegez, A. Ercan (2019)Çalışmada, eski ya da yeni mu?şterilere daha yu?ksek fiyat sunmak şeklinde uygulanan birmu?şteri kimliği bazlı fiyat farklılaştırmasının, mu?şterilerin avantajlı ya da dezavantajlıfiyat alması ve işletmenin para iadesi ... -
Development of a scale on e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors
Altuna, Oylum Korkut; Arslan, F. Müge; Gegez, A. Ercan; Sığırcı, Özge (Bogazici Universitesi, 2016)The purpose of this study is to develop a valid and reliable scale to measure e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors (e-CEQOB). A scale measuring e-consumers' attitudes towards such behaviors ... -
Development of a Scale on e-Consumers' Attitudes towards Ethically Questionable Online Behaviors*
Bu çalışmanın amacı e-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara karşı tutumlarını (e-CEQOB) ölçmeye yönelik geçerli ve güvenilir bir ölçek geliştirmeye çalışmaktır. E-tüketicilerin şüpheli online etik davranışlara ...