Yazar "Yener, Dursun" için listeleme
-
AN ATEMPT TOWARDS THE ADAPTATION OF IMPULSE BUYING SCALES FOR TURKISIH CONSUMER IN APPAREL INDUSTRY
Dursun, Tolga; Yener, Dursun (Kırklareli Üniversitesi, 2014)Impulse buying is a essential purchasing carried out by an irresistible urge to buy purchases. Stimulants that consumers exposed to has a significant effect on the action of purchasing. While purchasing, consumers not only ... -
Marka Çağrışım Unsurlarının Marka Kişiliği Üzerine Etkisi
Yener, Dursun (Kırklareli Üniversitesi, 2013)Brand is one of the most valuable assets of the companies. High brand equity provides high financial return for the firms. Brand personality and brand association are the components of brand equity. In research section, ... -
The Profiles of Market Mavens and Attitudes towards Shopping in Turkey
Yener, Dursun (Kırklareli Üniversitesi, 2012)Tüketiciler alışveriş yaparken çeşitli risklerle karşı karşıya kalmaktadır. Bu riskleri ortadan kaldırmak için çeşitli kaynaklar kullanmaktadırlar. Bu kaynaklardan biri de tüketicilere bilgi sağlayan kişilerdir. Bu kişiler ...