Yazar "Karabıyık, Nevin" için listeleme
-
Postmodern Kültürün Pazarlama İletişimindeki Rolü ve Çevre Örgütlerinin Postmodern Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Greenpeace Örneği
Özgören, Ferahnur; Karabıyık, Nevin (2010-06)1960’lı yıllarda öncelikle sanatta ve mimarideki yeni eğilimleri tanımlamak için kullanılan, sonrasında her alana yayılan postmodern kavramının pazarlama bilimini nasıl etkilediğinin anlaşılabilmesi için postmoderni oluşturan ... -
Transnational Consumer Concept and a Research on Identifying Transnational Consumer Profile in Turkey
Along with globalization, custom of consuming has been changing too. Globalization is adding a new dimension to the immigration case and revealing new terms like mobility, movement, transnationalism, transnational marketing ... -
Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
Özgören, Ferahnur; Sümer İnci, Burcu; Karabıyık, Nevin (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2010-10)Pazarlama alanındaki çalışmalar ilk çağlardan beri uygulanmaktadır. Ancak akademik çalışmaların, 1800’lü yıllarda başladığını söylemek mümkündür. Günümüz dünyasında her yerde var olan pazarlamanın, gelişimi ve geçirdiği ...