Browsing by Author "Eti İçli, Gülnur"
Now showing items 1-20 of 25
-
THE AFFECTING FACTORS OF CONSUMERS’ ORGANIC FOOD PURCHASE CHOICES
Eti İçli, Gülnur; Anıl, Nihat Kamil; Kılıç, Bülent (Kırklareli Üniversitesi, 2016)The demand for organic food has been growing constantly in recent years. The most basiccause of this situation is individuals’ desire to protect both their health and environmentas a result of their raising self-awareness. ... -
Akademisyenlerin İş Memnuniyetini Etkileyen Faktörlerin Değerlendirilmesi: Kırklareli Üniversitesi Örneği
Akademisyenlerin çalışmaları ve gerçekleştirdikleri faaliyetler; kaliteli eğitim, nitelikli insan yetiştirme ve bilimde ilerleme konularında önemli katkılar sağlamaktadır. Daha kaliteli eğitim verilerek öğrencilerin ... -
Benchmarking
Eti İçli, Gülnur (2001)In this article benchmarking subject is taken into consideration. Benchmarking is a comparison process which provides useful information for improving almost each business activity. It has got different kinds such as ... -
Bir Hizmet İşletmesi Olan Sağlık Kuruluşlarında Bilgisayar Kullanımı ve Bilgisayara Dayalı Kayıt Sisteminin Önemi
Sağlam bireyin sağlığını koruma ve geliştirme, hasta bireyin ise bir an önce iyileştirilmesini amaçlayan sağlık kuruluşlarında bilgi çağının gereklerini yerine getirmek bağlamında otomasyona geçilmesi, bilgisayar ... -
Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırklareli Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)
Eti İçli, Gülnur; Oğuzhan, Adil (2008)Cep telefonu pazarı gelişim ve değişimlerin çok hızlı yaşandığı bir pazardır. Neredeyse her gün farklı tasarımda, farklı teknik özelliklere sahip cep telefonları pazara sunulmaktadır. Günümüzde cep telefonu marka seçiminde ... -
The effect of internal marketing on the dimensions of organizational commitment: A research on nurses in Turkey
Eti İçli, Gülnur; Eti, Fatma Aslan (2012)Amaç: Bu çalışmanın amacı içsel pazarlama uygulamalarının sağlık sektörü çalışanı olan hemşirelerin örgütsel bağlılığı üzerinde etkisini incelemektir. Yöntem: Bu amaçla geliştirilen araştırma hipotezlerini test etmek üzere ... -
EVOLUATION OF FRANCHISING CONCEPT: SOCIAL FRANCHISING
Eti İçli, Gülnur; Anıl, Nihat Kamil (Kırklareli Üniversitesi, 2017)Purpose: Franchising is a popular way of doing business in recentyears. Today, it is possible to see franchising through "social"franchising applications, unlike the "commercial" we know. The purpose of this study is to ... -
Franchising Kavramının Dönüşümü: Sosyal Franchising
Eti İçli, Gülnur; Anıl, Nihat Kamil (2017)Amaç: Franchising; son yılların popüler iş yapma yöntemlerindendir. Günümüzde franchising’i bildiğimiz “ticari” halinden farklı olarak “sosyal” franchising uygulamalarıyla da görmek mümkündür. Bu çalışmada; ticari ... -
The HEDQUAL scale: A new measurement scale of service quality for MBA programs in higher education
Eti İçli, Gülnur; Anıl, N. K. (Aosis, 2014)HEdPERF is the most developed scale in the literature to measure service quality in higher education. However, HEdPERF is designed to measure service quality at university level (macro level) as a generic measurement ... -
İşletmelerin Meslek Yüksekokulu Mezunları İle İlgili Görüşleri Ve Beklentileri (Lüleburgaz İlçe Sınırlarında Faaliyet Gösteren İşletmeler Üzerine Bir Araştırma)
Eti İçli, Gülnur (2007)Eğitim, kalkınmanın en önemli itici gücüdür. Eğitilmiş insan rekabet üstünlüğü kazanmada önemli bir kaynaktır. Günümüzde işletmeler rekabet gücünü arttırabilmek için değişen şartlara uyum sağlayabilen, teknolojik uygulamaları ... -
Kobi’lerin İhracat Performansını Belirleyen Faktörler
Anıl, Nihat Kamil; Eti İçli, Gülnur (2016)A consensus has not been reached on export performance although it is one of the most researched topics in the international marketing literature. Findings cannot be instructive for developing countries not only due to ... -
Kırklareli İlinin Sosyoekonomik Kalkınmasında Mekan (Şehir) Pazarlamasının Rolü
Eti İçli, Gülnur; Vural, Beste Burcu (2011)Mekan sahip olduğu çekim gücüne bağlı olarak değişik kitlelerin ekonomik faaliyetlere katılmalarını sağlayabilir. Ancak mekanın gelişebilmesi, yeterli talebe ulaşması ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşması çağdaş pazarlama ... -
Kırklareli İlinin Sosyoekonomik Kalkınmasında Mekan (ŞEHİR ) Pazarlamasının Rolü
Eti İçli, Gülnur; Vural, Beste Burcu (2011)Mekan sahip olduğu çekim gücüne bağlı olarak değişik kitlelerin ekonomik faaliyetlere katılmalarını sağlayabilir. Ancak mekanın gelişebilmesi, yeterli talebe ulaşması ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşması çağdaş pazarlama ... -
MBA students' satisfaction and loyalty: State vs. private universities in Turkey
Anıl, Nihat Kamil; Eti İçli, Gülnur (University of Zagreb a, 2013)The purpose of this paper is to explore the construct of student satisfaction and analyze its relationship with student loyalty in the context of state and private universities. A 45-item Turkish questionnaire adapted from ... -
Mba Students’ Satisfaction and Loyalty: State vs. Private Universities in Turkey
Anıl, Nihat Kamil; Eti İçli, Gülnur (2013)The purpose of this paper is to explore the construct of student satisfaction and analyze its relationship with student loyalty in the context of state and private universities. A 45-item Turkish questionnaire adapted ... -
Organic Food Consumption Scale (OFC): Development and Validation
The purpose of this study is to develop and validate the Organic Food Consumption Scale (“OFC”), a new measurement scale for organic food consumption. The questionnaire was administered to consumers of organic food ... -
Pazarlama İletişimi Araçlarının Türk Şarap Sektörü Açısından İncelenmesi
Eti İçli, Gülnur (2010)Türkiye ekilen üzüm alanları, üzüm verimi ve üzüm üretimi açısından iyi bir durumda olmasına rağmen dünya şarap üretimi bakımından çok alt sıralarda yer almaktadır. Sektörün en önemli eksikliği, şarabı hem yurt içi hem ... -
Perceived Academic Code of Ethics: A Research on Turkish Academics
Yıldız, Müge Leyla; Eti İçli, Gülnur; Gegez, Ahmet Ercan (Elsevier Science Bv, 2013)Ethics is a difficult and controversial concept. Many businesses and nearly all professions have a code of ethics. The existence of a code of ethics in a profession means that unethical behaviour may not be allowed or ... -
Social marketing may help: Organ donation among college students in a developing country perspective
Anıl, Nihat Kamil; Kılıç, B.; Eti İçli, Gülnur (International Academy of Business and Economics, 2016)In the European Union (EU), USA, and Turkey 19, 30, and 6 people respectively die each day while they are waiting for organ transplants that cannot take place because of the shortage of donated organs. Organ transplantation ... -
SOSYAL AĞ KULLANIMI VE SİYASİ İLGİ BAĞLAMINDA GENÇLERİN ONLINE SİYASİ KATILIMI
Anıl, Nihat Kamil; Eti İçli, Gülnur (Kırklareli Üniversitesi, 2017)Amaç: Bu çalışmada, sosyal ağ kullanımı ve siyasi ilgi ilegençlerin online siyasi katılımı arasındaki ilişkiyi incelemek amaçlanmıştır. Yöntem: Kasım 2015Genel Seçimlerinde oy kullanacağını belirten TC Kırklareli Üniversitesi ...