Yazar "Dülgeroğlu, İsmail" için listeleme
-
BRAND PERSONALITY AND SERVICE QUALITY RELATIONSHIP: A MOBILE TELECOMMUNICATION COMPANY EXAMPLE
Dülgeroğlu, İsmail (Kırklareli Üniversitesi, 2017)Objectives: Service companies are tryingto find different ways to compete. One of them is differentiation. Brand personalityis an important instrument as a differentiation method. The aim of the study isto state the ... -
Green consumption: Barriers and drivers in Kirklareli
Dülgeroğlu, İsmail (Peter Lang AG, 2019)[No abstract available] -
HONEY QUALITY AND HONEY PURCHASING RELATIONSHIP
Dülgeroğlu, İsmail (2019)This study aims to model the relationship between honey quality and honey purchasing. To reach theaim of this research honey consumption patterns are investigated. The location of the study wasKırklareli and the convenience ... -
INTERNAL MARKETING IN PUBLIC SERVICE SECTOR AND ITS EFFECT ON JOB SATISFACTION
Dülgeroğlu, İsmail; Taşkın, Çağatan (Kırklareli Üniversitesi, 2015)Internal marketing can be interpreted to applicate marketing practices to the organization’s employees. Internal marketing is very important and related to almost any organization. Satisfying employees result in motivation ... -
İş Stresi ve Çalışma Yaşamı Kalitesi Algısının Yansımaları: Satış Temsilcileri Üzerine Bir Araştırma
Dülgeroğlu, İsmail; Başol, Oğuz (2017)Çalışanların davranışları işyerinin standartlarına göre şekillenmektedir. İşyerinde sunulan iyi şartlar çalışanları motive ederken, kötü şartlar çalışanlar üzerinde negatif etkiye sahiptir. Ekonominin önemli alanlarından ... -
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği
Dülgeroğlu, İsmail (2017)Amaç: Hizmet işletmeleri rekabet edebilmek için farklı yollar aramaktadır. Bunlardan biri de farklılaşmadır. Farklılaşma yöntemi olarak marka kişiliği de önemli bir enstrümandır. Marka kişiliği ve hizmet kalitesi ilişkisinin ... -
Pazarlama ve Genel Yönetim Giderlerinin Firma Performansı Üzerindeki Etkisi
Öztürk, Erkan; Dülgeroğlu, İsmail (2016-07)Bu çalışmada işletmelerin pazarlama fonksiyonuna yönelik giderlerinin ve yönetim fonksiyonuna yönelik giderlerinin satış performansları üzerinde ne yönlü ve ne büyüklükte etkili olduğu sorularına cevap verilmesi amaçlanmıştır. ... -
Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi
Bu makalede, satış sürecinde satış elemanlarının karşı tarafta algılanan ses özelliğinin müşterinin satın alma eğilimi üzerinde bir etkisinin olup olmadığı ve bunun güven üzerinden yönelip yönelmediği araştırılmaktadır. ... -
Selling with Neuro Linguistic Programming (NLP)
Dülgeroğlu, İsmail (Peter Lang AG, 2021)[No abstract available] -
Son Tüketicilerin Değer Bilinci ve Fiyat-Kalite İlişkilerinin İnternet Üzerinden Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Kırklareli İlinde Bir Araştırma
Dülgeroğlu, İsmail (2017)Fiyatlama önemli bir pazarlama enstrümanıdır ve fiyatın tüketici tarafından algılanması pazarlama çıktılarını doğrudan etkiler. Bilimsel literatürdeki çalışmalarda fiyat algılaması boyutları faktör yapıları ile ortaya ... -
Tüketici Değerlerinin Pazarlamadaki Yeri ve Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Dülgeroğlu, İsmail (2008)Araştırmanın amacı blue jean satın alan ve kullanan 18-25 yaş grubundaki gençlerin sahip oldukları değer yapılarını tespit etmektir. Bu sayede gençlere yönelik pazarlama faaliyetleri şekillendirilebilir. Örnekleme yöntemi ... -
TÜRKİYE MOBİL TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE NUMARA TAŞIMA YÖNETMELİĞİNİN UYGULAMAYA GEÇMESİNDEN SONRA DEĞİŞTİRME MALİYETİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ
Dülgeroğlu, İsmail; Kurtuldu, Günay (2017)Müşteri sadakati mobil iletişim ve telekomünikasyon sektörü için oldukça önemlidir. Müşteri sadakati üzerinde etkili olan unsurlardan birisi de değiştirme maliyetleridir. Değiştirme maliyetleri yükseldikçe, müşteri sadakat ... -
Ürün Çeşitliliğinde Seçim Paradoksu
Dülgeroğlu, İsmail (Kırklareli Üniversitesi, 2019)Bu araştırmanın amacı bilgisayarsatın alımında ürün çeşidini incelemekten doğan olumlu ve olumsuz duygularınsatın almayı ne kadar etkilediğini ölçmektir. Olumsuz duyguların satın almaniyetine etkisi seçim paradoksu varlığını ... -
VALUE CONSCIOUSNESS AND PRICE-QUALITY RELATIONSHIP OF PRICING PERCEPTION’S PLACE IN PURCHASING ONLINE
Dülgeroğlu, İsmail (Kırklareli Üniversitesi, 2017)Pricing is an important marketing instrument and perception of price by consumers effects directly marketing outputs. Previous studies show factorial structures of price perception but the insufficient amount of analysis ...