Yazar "Özgören, Ferahnur" için listeleme
-
Deneyimsel Markalama
Özgören, Ferahnur (2013)Rekabetin küreselleşmesi ve yoğunlaşması ile birlikte, işletmeler ürünlerle birlikte hizmet sağlamanın ötesine de geçerek müşterilerine eşsiz deneyim sağlama çabası içerisine girmiştir. Dolayısıyla, firmalar, rekabet ... -
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinde Glokal Yaklaşımlar: 100 Değerli Global Markanın Türkiye’deki Web Sitelerinin İçerik Analizİ
Özgören, Ferahnur; Sümer İnci, Burcu; Aktan Erdoğmuş, Canan (Bozok Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, 2009-10)Günümüzün rekabet ortamında farklılık yaratmak ve rakipler arasından sıyrılmak işletmeler için en önemli kavramlardan biri haline gelmiştir. Müşterilerle kurulan iletişim ve elde edilen geri bildirimler, söz konusu farklılığı ... -
Mağaza Düzeni ve Tasarımı
Özgören, Ferahnur (2013)Son yirmi yılda artan perakende zincirleri sayısı ile birlikte ortaya çıkan yeni mağaza formatları ve birbirinden farklı tüketim alışkanlıkları ve gelir düzeylerine sahip tüketicilerin varlığının bir sonucu olarak perakende ... -
Mağaza Yeri ve Ticari Alan Analizi
Özgören, Ferahnur (2013)Son yirmi yılda artan uluslar arası perakende zincirleri sayısı ile birlikte İletişim ve taşımacılık alanlarında yaşanan gelişmeler ve birbirinden farklı tüketim alışkanlıkları ve gelir düzeylerine sahip tüketicilerin ... -
Postmodern Kültürün Pazarlama İletişimindeki Rolü ve Çevre Örgütlerinin Postmodern Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Greenpeace Örneği
Özgören, Ferahnur; Karabıyık, Nevin (2010-06)1960’lı yıllarda öncelikle sanatta ve mimarideki yeni eğilimleri tanımlamak için kullanılan, sonrasında her alana yayılan postmodern kavramının pazarlama bilimini nasıl etkilediğinin anlaşılabilmesi için postmoderni oluşturan ... -
Satış Sonrası Hizmetin Müşteri Sadakatine Etkisi ve Ericsson Örneği
Özgören, Ferahnur (2012)Günümüzde firmaların tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına uygun ürünü planlayıp geliştirmesi, fiyatlaması, tutundurması ve etkin dağıtım kanallarıyla kullanıma hazır hale getirmesi çabaları yeterli olmamaktadır. Çünkü ... -
Transnational Consumer Concept and a Research on Identifying Transnational Consumer Profile in Turkey
Along with globalization, custom of consuming has been changing too. Globalization is adding a new dimension to the immigration case and revealing new terms like mobility, movement, transnationalism, transnational marketing ... -
Uygulama ve Akademik Yönüyle Pazarlama Tarihine Bir Bakış
Özgören, Ferahnur; Sümer İnci, Burcu; Karabıyık, Nevin (Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, 2010-10)Pazarlama alanındaki çalışmalar ilk çağlardan beri uygulanmaktadır. Ancak akademik çalışmaların, 1800’lü yıllarda başladığını söylemek mümkündür. Günümüz dünyasında her yerde var olan pazarlamanın, gelişimi ve geçirdiği ...